jANNi    |♥|

Alla inlägg den 12 november 2006

Av ♥ Janni ♥ - 12 november 2006 12:45

ohh gud! Jag är helt slut i kroppen... Jag får inte lyfta tunga saker, kan inte böja mig ordentligt! ser helknas ut, men ska bara jobba en dag till!! Sen är Janni ledig ända tills lördag, faaaaan va skönt... om inte jag tar mer tider, men tror inte det som det känns nu i ryggen! Men inte nog med det så har jag en konstig sträckning i armhålan så har inte kunnat göra mitt bästa på jobb igår och idag. :( Haft stängning nu i typ två veckor så min kropp sa äntligen till, men kunde inte låta bli att ta en extra tid till av Rikard. BARA för hans skull! :) Fast lärt mig kassa nu och det var kul, men hoppas inte jag blir jobbig mot dem som står i köket :P I know the feeling! Saknar Micke som fasen, han gjorde mitt jobb så enkelt och roligt!! Aldrig en tråkig stund med honom... Janninen!! hihi, nawe :) Hänt något mer?! Ja, just det. Det var ju farsdag idag, Nikolaj kom så vi hade gjort frukost och så fick pappa en cd skiva i present... Absolute Rock eller ngt blev det! Sen fick Jacobs pappa en Stelton kanna, fast jag köpte den och Jacob köpte min pappas present. :) Så nu kommer mamma hem snart, och Jacob... han är hos Staffan nu kommer väll snart, men otroligt skönt att komma hem till ett tomt hus! Längesen! Men nu ska jag väll och gå och göra något vettigt! hahah kisskiss

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards