jANNi    |♥|

Alla inlägg den 13 november 2006

Av ♥ Janni ♥ - 13 november 2006 12:48

Trötta mig!Det måste alltid regna!Då sitter man här idag och har inget att göra förutom att vänta tills klockan blir fyra då man kan jobba. Har jobbat nu i sex dagar och måste säga att min rygg känns inget bättre. Ska göra lite övningar och se vad som sker! *håller tummarna*Måste äta något också, men vad? Kanske tar mig en burgare innan jobb, men är verkligen inte sugen på sånt.Imorse åkte Jacob till jobb klockan halv sju! Det är alltid lika jobbigt att se honom åka, för jag vaknar och sen kan jag inte somna om ordentligt för jag somnar bättre i hans famn... längtar tills ikväll för vi är äntligen lediga tillsammans! Har vi inte varit hela förra veckan. Sen en annan bra sak är hans lönebesked [vilket jag inte nämner här] men vi kan säga att det blev en glad överraskning! :) Måste bara säga att jag har hittat en ny favoritlåt som spelas rätt mycket både här hemma och på radion på jobb! Christina Aguileras nya låt Hurt! Jag som inte ens lyssnar på henne i vanliga fall... heheMen känns som om jag inte har mycket mer att säga just nu. Kanske skriver något imorgon eller kanske redan ikväll!kisskiss

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards