jANNi    |♥|

Alla inlägg den 15 november 2006

Av ♥ Janni ♥ - 15 november 2006 14:51

Säger bara en sak. Naaaaaaaaawe... :D varför?Jo, jag har suttit och kollat på blocket på hundar, chihuahua, rättare sagt. Ska ha en sån fast det blir inte på ett tag då. Ska ju skaffa mig två katter först! Gud, vad jag längtar nu!Senare ska jag åka in till Helsingborg och fika med Carro på Mezo. Jacob jobbar till tolv så jag hinner till och med spela lite sen också innan han slutar. Känner mig helt seg idag, har bara degat i sängen och suttit vid datorn och kollat på hundar, katter och lägenheter... [min dagliga vana, har varit det nu i sex månader] måste ju hålla koll på om det kommer någon kissemiss som jag vill köpa eller önska mig i julklapp eller present! :)Vad ska jag göra nu då, jadu... ska kolla lite till och har mailat lite om lägenheter och så får vi se vad som händer där. *hoppas* *hoppas*Annars hör jag av mig en annan dag...kisskiss22:00 Uppdatering: Då var man hemma igen, och Guuuud! Jag är så mätt... det känns som om jag skulle kunna spy! Det var riktigt riktigt längesen man var såhär mätt! Kanske i julas senast, haha... men det så trevligt, så trevligt!Okej, idag bytte vi bil, från en Silver BMW 323i till en Vinröd Volvo XC90. Shit! Vilken skillnad... Från att gå från den lägsta till den högsta! Men jag tror att man vänjer sig fort. :) Men jag får inte köra den! ännu! heheNu ska jag nog gå...kisskiss

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards