jANNi    |♥|

Alla inlägg den 17 november 2006

Av ♥ Janni ♥ - 17 november 2006 10:16

God Morgon!Märkte att jag inte hade skrivit något igår, men jag var bara så trött, är skittrött fortfarande! :D Igår vaknade vi och gick ner och åt frulle. Fanns inte ett piss så vi gjorde mannagrynsgröt. Det var längesen! Ända sen i lägenheten! By the way, vill flytta nu liksom! Och betställa soffa hehe... Vi gick lite på väla och köpte present till Lena [Jacobs mor] och en runda på Ikea, jag börjar komma lite i julstämning, men jag tycker att allt sånt är för tidigt nu! Sen gick vi till mitt jobb och fick ett bajsprov... VARFÖR!? Vill inte göra ett till! När vi kommit hem åkte vi iväg till Höganäs och kollade på porslin. Mycket fint, men jag och Jacob var inte allt för överrens... hahaha så blev det inget! Så kan det bli!MEN NÄ! Nu ska jag käka frulle, är lite hungrig. Så håller er uppdaterade!kisskiss

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards