jANNi    |♥|

Alla inlägg den 1 december 2006

Av ♥ Janni ♥ - 1 december 2006 13:11

Jag ville säga tack till dig Jacob älskling för att du är min! Jag älskar dig så mycket och kan inte leva utan dig en enda dag! Du gör mitt liv roligt och spännande! Vi har vårt eget nya liv att se fram emot och en helt ny familj att bilda!Tillsammans klarar vi allt!Jag älskar dig per Jacob emanuel Ahl! Oh my love, my darlingI've hungered for your touchA long lonely timeAnd time goes by so slowlyAnd time can do so muchAre you still mine I need your love, I need your loveGod speed your love too meLonely rivers flow to the sea, to the seaTo the open arms of the sea, yeahLonely rivers sigh 'Wait for me, wait for me'I'll be coming home, wait for meOh my love, my darlingI've hungered for your touchA long lonely timeAnd time goes by so slowlyAnd time can do so muchAre you still mineI need your love, I need your loveGod speed your love to meKISSKISS

Av ♥ Janni ♥ - 1 december 2006 11:00

Tja!Då sitter man här och Jacob har åkt till jobb redan halv sju i morse.. hatar verkligen att vakna ensam :( Ska uppdatera er om min klippning igår... Jag blev supernöjd med mitt halvkorta hår. Jag hade till och med kunnat klippa det lite mer än vad jag gjorde. The people på jobb märkte inte att jag hade klippt mer än två decimeter. Okej alla utom Rikard, men han har ju mer koll på verkligheten än de andra! :) Efter det så gick jag och Jacob till Din lampa och köpte en kökslampa som vi ska ha över vårt runda köksbord. Strax efter det så stack vi ner till ILVA med mamma och hennes väninna Eva... De två har verkligen inget lokalsinne... okej inte för jag har mycket, men jag vet iaf att man kör tillbaka samma väg som man kom ifrån om man har kört vilse!Okej, efter lite omständigheter i mörkret kom vi dit och vi skulle köpa vårt soff bord. Men såklart så har de inte det inne och man måste tydligen beställa allt som man skall ha, sicket skitsnack tycker jag! OKEJ! Vi beställde och det verkade som de inte hade ett bord på lager heller så det kommer inte förrän i mitten av december, men hey! Vi flyttar ju då så hämtar vi stolarna samtidigt som vi hämtar bordet. Så lugnt fixat! ;)Ska jobba idag och Jacob ska väll på julfesten med jobb. Okej så ses vi inte på heeeela dagen! Men jobbar så slipper tänka på det!Bilden ovan fattar ni nog vad den visar. Om ni inte märker något då måste jag säga att ni är rätt blinda!kisskiss

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards