jANNi    |♥|

Alla inlägg den 24 december 2006

Av ♥ Janni ♥ - 24 december 2006 21:37

Okej har inte hunnit skriva här inne på ett tag nu, men inte undra på! Har inget internet ännu och jobbar för mycket. Någon vidare julkänsla för idag hade jag inte vill jag lova. Inte förrän vi skulle käka hemma hos Staffan [Jacobs pappa]. Sen blev det lite paketer och sen stack vi till Mange och kollade läget hos dem. Trevligt trevligt! :DNu har vi varit hemma hos mina föräldrar i ett par timmar iaf och har ätit klart ankan och ska pausa lite innan paketöppningen. Efter det var det väll tänkt med lite gröt, men vetefan om någon orkar det. :P *som vanligt*Undrar vad vi får i julklapp! Har redan fått lite cash och ett bord, en kalender av Staffan, Hampus och Eric.. lite smått och gott.. Hoppas på kaffebryggaren nu. :)Jahaja, vet inte när jag skriver här igen. Kanske inte på ett litet tag till dådå! Lägger då inte lite julbilder och kanske på nya lägenheten också! Ni kan då se min lilla ett års present från Jacob! Så najs! Men ska skaffa internet först hehe, I promise! ;)Så till er alla, från Janni & Jacob, Hoppas att alla har/har haft en riktigt GOD JUL! *hohoho*kisskiss

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards