jANNi    |♥|

Direktlänk till inlägg 11 januari 2007

HEJHEJ!

Av ♥ Janni ♥ - 11 januari 2007 16:17

Hallå! Länge sen igen. vad har hänt sen sist?! Jo att jag trivs som fan i min nya lägenhet. Den är verkligen riktigt snygg nu. Målningen och byte av golv kommer ju inte ske förrän om några månader, men det är jätte fräscht och jag har till och med vant mig vid tapeterna. Kan inte sätta upp mina gardiner i vardagsrummet ännu i och med att det är mönster på dem och det är mönster på mina väggar också.Vi har fotat den som den ser ut nu, men som sagt kan vi inte lägga in bilderna just nu eftersom vi inte har något internet. Men lägger upp dem snarast. Domen föll på en morgonflight till London Som tysta tunga steg på väg mot dig Domen föll trots att du alltid använt kondom Å med lien på svaj väntar din gamle vän Och som ni lekte när ni var barn Du stod i givakt med din rygg rak och tog fyrahundra slag Sömnen kom och du som låg så rätt i tiden Domen föll som tårar mot din skärm Sömnen kom som en åsikt högervriden Men mot dollar och yen blir döden lätt ett skämt Och som ni lekte när ni var barn Du förlorade ditt krig du står ensam kvar Och ingen kommer till ditt försvar Så du står givakt med din rygg rak och tar fyrahundra slagEn jätterolig nyhet [eller ja nyhet och nyhet. Det har ju varit planerat ända sen Juni typ. Vet inte riktigt när det var, iaf ett fåtal people vet] som jag och Jacob har väntat på kommer äntligen snart. Som vi inte sagt till många är att vi ska få tillökning till vår lilla familj. Nu har det gått åtta månader och tiden blir knapp. Jag vill ha namnet Maja om det blir en flicka. Jacob står fast vid Kajan om det blir en pojke. Kanske blir det både och. Vet man ju aldrig, men Kajan ska lillen icke heta. Det heter ju redan vår ovloV [244].Vi köpte ju bil den 26:e december förra året och gud vilken lättnad det blev när jag jobbar stängning eller öppning. Slipper ta två bussar sent eller jättetidgt på morgonen. Tacka Gud för Kajan alltså! *haha*Men inte Kajan Jacob! Inte Kajan för fasen!Hihi, nu står våra namn minsann på vår dörr också. Vi flyttade ju in i december men inte förrän i Januari på pappret så nu kom lappen på dörren min! J Ahl/J Willumsen. Tänk sen när det blir J/J Ahl. Eller hur fan kommer det stå då?!? Vet någon?!? JIPPI, FEBRUARI MÅNAD KOMMER BLI SÅ UNDERBAR! Liten bebbe och Jacob blir 21! Jag och Rikard har redan börjat luska ut vad jag ska ge Jacob! Det går inte jättebra, men lite idéer har vi. Den tredje februari får vi gäster! Det blir Rikard [maybe Betty], sen Sandra och Micke. Hoppas jag iaf. Då blir det revanch på Quackle och TP [jag gillar inte TP, det gör inte Jacob heller när han är onykter hahaha]. Vet inte om Kristoffer får lov att komma.. eller han vill kanske inte ens heller i ooch med att det är bara par sa han! haha... men lovar att det inte blir en massa gulligull, det blev det ju inte sist iaf!En sista sak, Jag blev Månadens medarbetare i december! Alltid något...Du och jag, Jacob... plus en massa bebbisar för resten av våra liv! Det är min dröm! DU är min dröm!KISSKISS2007-01-15 23:22 Uppdatering: Vi har nu varit och kollat på vår lilla bebbe! Det blir en flicka och hon ska heta Maja! På bilden kan ni se hur hon ligger i Jacobs armar och sover efter att ha satt i sig lite mat. Hon är min lilla bäbisälskling!!KISSKISS

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Janni ♥ - 23 juni 2013 17:30

Av ♥ Janni ♥ - 23 juni 2013 17:28

Jag måste tipsa om världens godaste chokladbollar jag gjorde igår kväll. Jag var lite nere då jag haft väldigt ont i ryggen sen i torsdags så jag behövde något sött, men inte för sött. Problemet med chokladbollar är att jag oftast inte gillar att...

Av ♥ Janni ♥ - 9 juni 2013 12:21

I fredags när jag skrev mitt sista ord på mitt avslutande paper för terminen som gått kände jag hur avslappnad jag blev. Det blev inget bra paper och jag är inte nöjd med denna uppgiften som jag är med mina andra. Det skiter jag i! Nu har jag gåt...

Av ♥ Janni ♥ - 14 april 2013 09:30

Jag måste få upp mitt flås om jag ska kunna hänga med i svängarna. Min prutt kommer jag aldrig kunna springa ikapp, men jag måste överleva åtminstone. Hon kan nog springa i evigheter. Det kan inte jag... hehe men det är skoj!     ...

Av ♥ Janni ♥ - 4 april 2013 08:00

Jag vill bara inleda den här månaden med att säga att jag just nu är väldigt less på livet av endast en fet jävla äcklig anledning.   punkt. ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards