jANNi    |♥|

Alla inlägg den 1 februari 2007

Av ♥ Janni ♥ - 1 februari 2007 21:04

Oj, vad länge sen det var man skrev! Jag blir bara mer och mer arg för att vi inte har skaffat internet ännu! Tänk hur mycket roligare det hade varit om man hade haft internet när Jacob jobbar! Vet ni va.. måste bara säga att jag var lite sjuk i lördags.. eller ja, haha fan va kul det är lite såhär efteråt!Det började med att jag mådde lite illa när jag vaknade på lördagen. Så tog lite sovmorgon inna jag skulle till jobb. Jacob fick hjälpa mig att tvätta håret.. som han är så underbar med att göra!!! *puss* Kommer till jobb och jag mår illa fortfarande, tänkte nästan att jag väntade barn hahaha!!! men så är det icke!!Säger till alla att jag mår lite illa idag så kan inte vara som jag brukar... hehe skönt tänker Mohammad hehe och alla i kassan ;) *tror jag*Måste sätta mig ner under hela dagen och återhämta mig om jag har ansträngt mig! Ovanpå det hela så har jag betsämt med Elizabeth att vi ska va.. plus att det är första gången hon ska komma hem till mig!! Shit lixom, jag kan inte avboka... skulle kanske gjort det nu när jag tänker efter! hihiOkej, flera gången under dagen har jag kunnat spy.. men hållt mig, jag är stark när det gäller sånt! Men runt klockan nio på kvällen [när vi är hemma, tack gode gud] så känner jag att nu är det dags.. och sen ja ni vet...Efter två omgångar på runt fyra timmar spyr jag upp allt [och inget] som jag har ätit.. och jag andra hållet med.. det var inte roligt... men ännu sämre är det när jag inser att jag inte kan jobba på söndagen ända tills idag!!! I really need the money!Jacob har inte fått ngt ännu.. men både mammsen och pappsen! Plus typ en sådär fem från jobb har jag lyckats att smitta! hihi *my bad* Ska dra mig hemmåt nu, snyltar bara internet!! kisskiss

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards