jANNi    |♥|

Alla inlägg den 14 februari 2007

Av ♥ Janni ♥ - 14 februari 2007 11:50

Hade glömt att jag tyckte om denna låten så mycket!! Har ju inte kunnat ladda hem den heller.. grrr...Denna är till dig Rikard!!Let the sun refuse to shineIt won't be long before the days are brighterIf every step's an uphill climb, oohhCarry on until they feel much lighterFor all the clouds up in the sky, oohhFor all the teardrops in our eyesIt can get only get betterBe still my heartIt can only get betterWe've come this farIt can only get betterI know it hurtsFor what it's worthIt can only get betterIf he should ever come our wayDry the tears and look somewhere above himMight be easier to say than to doBut just pretend that you no longer love himWhen your back's against the ropes, oohhWhen you miss someone the mostIt can get only get betterBe still my heartIt can only get betterWe've come this farIt can only get betterI know it hurtsFor what it's worthIt can only get betterI know it hurts, oohhFor what it's worthIt can only get betterIt can only get betterI know it hurtsFor what it's worthIt can only get betterIt can only get better

Av ♥ Janni ♥ - 14 februari 2007 11:11

Idag är det den andra dagen som vi har internet och Jacob slutar klockan fyra. Både Vince och Maja kollar gärna på datorn/tvn när det kommer djur på. Och det är lite svårt att skriva med vänsterhanden bara eftersom katterna gärna sitter i knäet när man är vid datorn.I vilket fall som helst så har vi internet.. Det gick två månader sen klarade vi inte mer utan internet. Det är ju smartast att ha det med tanke på både räkningar och underhållning. Vi laddar ju hem allt som vi ser på typ så jag har varit helt efter i musik och tv världen. *hehe* Sådär nu sover kissarna i mitt knä och jag fattar inte hur de kan ligga såhär, men de kan somna uppochner fan..Så vad ska man hitta på idag förutom att städa efter igår? Hade tänkt att jag skulle börja simma faktiskt. Carro simmar ju så jag fick följa med henne. Bra träning säger de och funkar mot mina kramper får jag hoppas. Måste äta något mer än naturdiet. Men jag orkar inte göra någon mat idag, därav naturdiet... skulle inte få för mig att bara äta det, det klarar man sig fan inte på. Inte ens pinnen Janni! ;)Nu är det bara Maja som är kvar i knäet och hon tar upp hela platsen för sig själv, hehe.Men åhhh, vad ska jag göra idag då?! Kan ju inte sitta här hela dagen... men iofs så ska vi ner till Malmö idag och kolla på coolstuff och köpa fälgar till bilen. Men vill inte ha tråkigt till klockan fyra. Sen ska vi hem och laga mat till oss och bara mysa. Har ju redan fått min present, fick jag igår natt halv ett. Två cdskivor med Bo Kaspers Orkester. Fanns ingen DVD sa han. Men nu kan man ha dem i bilen.Aja, kanske skriver mer senare... see ya!kisskiss2007-02-15 00:55 Uppdatering: Sådär... sicken alla hjärtans dag.. den värsta faktiskt, haha. Haft bättre som singel, Jacob! :) Inget planerat alls och mat på Burger King i Malmö?! Aja du bjöd iaf! ;) Better luck next time, honey!kisskiss

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards