jANNi    |♥|

Alla inlägg den 19 februari 2007

Av ♥ Janni ♥ - 19 februari 2007 21:38

Ikväll har jag spelat Wii med Jacob.. har redan träningsvärk efter boxningen. *haha* Tennisen var faktiskt roligt att spela... hehe men känner mig lite smått otränad! Jacob slog pappa i Bowling en gång, men sen tog pappa revansch! Mamma satt med Maja i famnen hela tiden och hon bara sov! :P Hon kan bli långa missen minsann!Ska ju börja simma nu så kommer igång med lite med träning och säkert bättre med min rygg då!Snacka om att min dag var tradig! Vaknade av att jag sovit för lite och inte hinner äta frulle... åker till jobb och ser ut som GodMorgon! :S Gör lite fina burgare till Jacob & Mange som är på Väla för att handla lite stuff...Jag vaknade helt enkelt på fel sida idag och detsamma gjorde Carolina... Men jag fick iaf Anna att stanna till klockan sju så fick jag gå hem klockan tre :) TACK ANNA! Kände att min dag hade bara gått åt helvete om jag inte hade fått gå hem.. och vill inte utsätta de andra för det. Är faktiskt lite allmänt trött nu och vill bara att sommaren ska komma och att jag inte hade så jävla ont i ryggen på grund av jobb! Men men... Jacob tvingar mig i sängen nu... hihi.. han e bra på att övertala ;)kisskiss

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards