jANNi    |♥|

Alla inlägg den 21 februari 2007

Av ♥ Janni ♥ - 21 februari 2007 23:38

10 favoriter:Färg: brunMat: flygande JacobBand: svårt val det där, lyssnar på så mycket!Film: Madagaskar ;)Bok: Da Vinci KodenSport: ?Årstid: sommarVeckodag: lördagGlassmak: ägg-likör Tid på dygnet: natti dags9 för tillfället:Humör: trött Smak: choklad *haha*Kläder: top & rosa shorts Bakgrund: grön skimrande grej...?Nagellack: ingetTid: 23:41Omgivning: min kära lägenhet :)Irritationsobjekt: mina grannar8 första:Bästa vän: Camilla, hmm...Screen name: kommer inte ihåg det tyvärrHusdjur: min katt LadyPiercing: öronenFörälskelse: Kalle *hihi*Musik: ingen aning Bil: hmm, räknas vår 240?Kyss: vet inte jag vem det var, men jag var inte stor iaf!7 senaste:Cigarett: någon gång 2005, lovade Jacob att sluta så jag gjorde det! :)Mat: vindruvor... annars en burgare på jobb... fy mig!Dryck: ramlösaBiltur: hem från jobb ikvällKram: mamma, *hihi*Spelad låt: Måns Zelmerlöv - Cara MiaTV-program: lustgården!? kollade inte ens...6 har du någonsin:Dejtat någon av dina bästa vänner: nejBrutit mot lagen: jaBlivit arresterad: nejBadat naken: bara i badkar Varit med på TV: jepp ;)Kysst någon du inte känner: haha, jaa :P5 nej tack:Kläder: för mycket 80-talsMat: mycket man inte tycker om!Musik: hiphopDryck: rödvin är jag inte förtjust i, men lär mig nog!Personlighetsdrag: snäsig4 saker:Du gjorde igår kväll: mös med Jacob så jag somnade :) Du kan höra just nu: musiken från min datorDu inte kan leva utan: min familj & vännnernaDu gör när du har tråkigt: fyller i sånna här listor bland annat *hihi*3 personer:Du kan berätta allt för: Kristoffer, Carro och Jacob såklartDu tycker om: Jacob, Carro, Suzo!Du inte gillar: no namedropping!2 val:Kaffe eller te: te, men dricker gärna kaffeVår eller höst: höst utan tvekan1 önskan: att få leva frisk och lycklig!

Av ♥ Janni ♥ - 21 februari 2007 21:51

Tja!Som vanligt har Janni ont i ryggen, men det är fortfarande efter den där jäfla boxningen... jäfla Jacob! *grrr*Iaf så har jag jobbat hela dagen typ, men det var stendött hela dagen... som vi slog vad om! Gjorde så jag fick sluta tre imorn istället för klockan sju... ska dra till MQ som har re-opening imorn så måste checka lite snabbt vad de har för nytt! Jahaja, nu går det dessutom ett litet rykte om att lilla jag ska komma på personalfesten. Så som det tidigare har varit så händer det en hel del vilda grejer på dessa fester... vill ju inte hamna emellan vissa! Men funderar starkt ifall man kanske skulle dra dit.Haha, Maja plumsade i dasset precis och jag var tvungen att bada Vince för han luktade bajja. *blää* Han började gråta, men jag skulle ändå bara ta tassarna...Ska kolla lite snabbt på Lustgården, lite onödigt tvprogram men det finns inte något annat att se på! *gaah*Hallå, vadå tusen tjejer, lägg av! Veckorevyn hade en undersökning med över femtusen tjejer förra året.. rulla ner och dö! töntigt program må jag säga! aja, palla...Gud vad det är mysigt ute med snö, men måste ringa Jacob och prata med honom när han ska hem inatt från jobb så inget händer. Var nämligen glashalt ute nu ikväll. Sen såg jag e buss som hade krockat vid tippen.. hehe :)Lugna puckar ikväll så ska nog läsa lite tidningar! Lånetidningar. *hehe*kisskiss

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards