jANNi    |♥|

Alla inlägg den 23 februari 2007

Av ♥ Janni ♥ - 23 februari 2007 14:06

Ojojoj, vad det var länge sedan man simmade sist... iaf i bassäng.. kanske fem år sedan?! Men idag blir det av, jag och Carro ska simma klockan fyra så jag ser fram emot det. Gud vad kul! Jacob slutar klockan fyra sen ska han hämta mig så ska vi köpa jeans till mig på Väla.. hittade ett par igår när vi var där. Efter det ska vi äta på stan, ingen aning om vad det blir... lite sugen på pizza på Haket eller La Pizza. shit jag får inte plats här, kissarna tränger sig!Hoppas det blir en trevlig dag för jag känner mig slö och riktigt trött idag! Men jag är ledig till måndag så det är ju skönt.Jacob jobbar imorn och jag vill ut... men vet inte ännu, finns ju vissa som inte kan bestämma sig. *hihi*Tack för igår älskling, en mycket glad överraskning! hehe ;)kisskiss

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards