jANNi    |♥|

Alla inlägg den 28 februari 2007

Av ♥ Janni ♥ - 28 februari 2007 22:00

Jag satt i badkaret och lyssnade på Sophie Zelmanis nya album! Kom på en idé om att vi skulle se henne. Jag hade nämnt det för Jacob för ett par dagar sedan, men han sa "bara det inte är i Stockholm." Sicken tur Jacob, det är i Malmö! hahahaI alla fall den 29 mars hade jag tänkt att vi skulle gå om Jacob kan komma från jobb lite tidigare. Jag ska bara säga till honom att vi ska gå och se henne först. Ska beställa biljetter nu ikväll när han kommer hem. När nu det blir?!Är lite småhungrig så ska göra lite dipp och kränga lite chips hade jag tänkt. Ingen kvällsmat här inte!Men är inte sugen på mat! Ska ju ändå simma imorn så det är ingen fara! hahaAnyways, pusshej

Av ♥ Janni ♥ - 28 februari 2007 19:20

Idag ringde det på dörren! Jag skulle precis sätta i mig lite pannkakor när jag blev avbruten och gick och kikade genom nyckelhålet... "vem kan det vara tänkte jag!?"Där stod det en snubbe som kollade i lite papper. Jag öppnade dörren och vi hälsade. Det var en snubbe som skulle fixa hos oss. Shit, trodde han skulle komma i maj?! eller jag kanske april, men i alla fall på måndag ska han börja. Så vi måste ner till färghuset och kolla lite på färger och sånt. Wiiie!Nu vill jag verkligen bo här även om vi inte hade tänkt att det skulle vara särskilt länge. Får helt enkelt se vad som händer. I alla fall... yaaay!I alla fall, Jacob slutade fyra och kom hem strax efter. Vi la oss i soffan och mös tills vi somnade! Hade saknat honom kände jag när jag låg på hans bröst. Jag älskar dig så!Sen när vi vaknade så hade vi lite mer mys.. men sen så gick han i duschen för han skulle ner och äta med Mange och en massa andra eftersom Rikard ska till Afghanistan vecka tio! "Hejdå Rikard!" hoppas det inte blir för sen heller... Vill inte gå och lägga mig själv! Men jag ska städa lite och passa på att ta ett varmt bad, orkade inte sticka ner och simma idag. Gud, jag får inte sluta nu. "Kom igen Janni, det är ju kul att simma!" Måste peppa mig själv men ska förhoppningsvis simma imorn!! Och sen hinna kolla färg och sen ska båda jag och Jacob jobba. Jisses!hmm.. ska gå och mysa med godis och bubbla i badkaret! pusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 28 februari 2007 12:43

You are everything I wantedThe scars of all I’ll ever knowIf I told you you were rightWould you take my hand tonight?If I told you the reasons whyWould you leave your life and ride?And ride…You saw all my pieces brokenThis darkness I could never showIf I told you you were rightWould you take my hand tonight?If I told you the reasons whyWould you leave your life and ride?And ride…

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards