jANNi    |♥|

Alla inlägg den 10 mars 2007

Av ♥ Janni ♥ - 10 mars 2007 23:00

Tja!Fy! Nej! Fel låt vann verkligen! :( Såklart hejjade jag på Måns låt Cara Mia. Men bara för att låten var bra, gillar inte honom. [tror han är gay] Han kom i alla fall trea! ;)Musik: 30 Seconds To Mars - The KillKanske ska simma imorgon, får se om Kristoffer vill eller inte. FAN, sen måste jag verkligen städa. Eftersom målaren håller på fortfarande känns det lönlöst att städa. Men jag måste i alla fall plocka undan så det blir lättare sen. Vad händer annars då? Jag ska jobba nästan hela nästa vecka och samma gäller Jacob! *blää*På lördag blir det Kalas hos Laj & Line! Annars är där inte planerat något speciellt. Fota lägenheten ska vi, men måste städa först. *hihi*Nu väntar jag bara på att klockan ska bli tillräckligt mycket för att Jacobs ska sluta jobba! I Love You!pusshej

Av ♥ Janni ♥ - 10 mars 2007 14:53

Tja!Asgrym personalfest! Hände inte så farliga saker denna gången. *tror jag*Maten var jättegod faktiskt, men sen så var jag skithungrig också så kanske därför... *hehe*Musik/video: Surfact - SoulslideJag tog det relativt lugnt igår, men när jag var hemkommen blev jag lite chockad. Lite olika saker från en person gjorde mig fundersam?! Vi måste nog prata! Det har vi och det var inget ovanligt! pussKristoffer fick alkoholfritt det mesta av tiden och jag kan säga att det var riktigt skoj att se alla helt fria och glada! :) Mer McNuggets fester!Ska förklara bilderna ovan:1. Cheferna själva - Johanna t.v och Mikaela t.h ehhh, Happy Hour?!2. Töserna - från. v. jag, Ismeta, Felicia & Liz!3. Liz, Rikard [älsklingen] & jag!4. Jezper, Malin & McNuggets!5. Do I need to!? Prinsessan själv!6. Okej, Simon, Liz & Sara från andra resturangen plus [FC] Fredrik t.h ;) pusshej

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards