jANNi    |♥|

Alla inlägg den 11 mars 2007

Av ♥ Janni ♥ - 11 mars 2007 18:52

Gå och se henne en annan dag!!

Av ♥ Janni ♥ - 11 mars 2007 16:02

Tja igen!Har faktiskt fotat Maja och Vince nu när det sover middag så ska lägga upp lite söta bilder. Måste ju passa på! Sen är det ju soligt ute idag så det är så fint i vårt vardagsrum. Gillar verkligen den gröna färgen starkt! Nu är jag lite hungrig så ska nog diska lite sen så ska jag käka något lätt. Musik: Coldplay - Speed Of Soundpusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 11 mars 2007 15:51

Tja!För en månad sen hade vi kalas här för familjerna. Bilderna har kommit nu :) Känns konstigt att se färgerna på väggarna såhär. Tänk er dessa som före-bilder tills vi tagit nya på lägenheten.puss

Av ♥ Janni ♥ - 11 mars 2007 14:56

Ahhhh! Kattfanskap... Har sprayat dem massor av gånger nu, men ändå ska de envisas med att gå upp på diskbänken och dricka! Inte nog med det så välte någon av dem ner vattenkannan som stod på sänggaveln så jag fick stå och lyfta upp den och trycka under handdukar!! Inte det lättaste! grr... är så varm nu.Nu springer de hela tiden fram och tillbaka i lägenheten och jag är rent utav trött på dem. Jacob stack till jobb precis så honom ser jag inte röken av på hela kvällen. Jag skulle ju också simmat idag, men jag känner mig sjuk. Mitt huvud känns lite väl överdementionerat. Så ska städa lite... ytterst lite.. och sen ska jag bada och dricka te. Jag måste bli frisk till i nästa vecka.I går skulle jag beställa konsert biljetter till Sophie Zelmani, men mellan halv tolv och halv sju funkar det inte att boka biljetter. Så fick vänta tills imorse så det var det första jag gjorde. Men nu är det klart. Den 29 mars ska jag och älskligen åka ner till Malmö för att se henne. Ska blir mycket spännande, hoppas hon är lika bra som Bo Kaspers!Musik: Evanescence - HelloSå, nu ska jag väl vila lite sen måste det städas. Orkar inte...pusshej!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards