jANNi    |♥|

Alla inlägg den 16 mars 2007

Av ♥ Janni ♥ - 16 mars 2007 21:52

Tja!Nu har mamma och pappa åkit iväg och jag ska ställa mig och diska. Inte kul, men ett måste! :)Vince har fått kunglig behandling av oss alla... mamma sa, "glöm nu inte vattna honom!" ehh, han är ingen blomma mamma. haha Snart kommer Jacob hem, om inte ens två timmar. :)lalala...Musik: Mika - Grace Kellypusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 16 mars 2007 18:05

Tja!Jag skulle ju ha haft mamma & pappa över och sen skulle vi åkt till Ödåkra och ätit. Men nu blir det inte så för att jag vill inte lämna Vince och Maja här själva. De får ju inte vara tillsammans.Mamma fick idén att de skulle ta med sig maten hit och laga den här. Det tyckte jag skulle bli kul eftersom jag inte vill sitta själv här hela kvällen och bara oroa mig över Vince! Vilket jag skulle ha gjort om jag inte fått sällskap.Har iaf lagt in Vince i sovrummet så han kan sova i lugn och ro. Gud, kan inte sluta tänka på att han inte mår bra! Han måste bli bättre, annars vet jag inte vad jag gör!?Känner samtidigt en sådan apati för precis allting, hade gärna bara sovit bort hela helgen för att han ska må bättre. Inte nog med det så har han stukat foten när vi var hos veterinären! Jisses!Snart kommer de, mamma ringde nyss!pusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 16 mars 2007 16:36

Jag känner mig så hjälplös!Jag känner mig så dum mot Maja eftersom jag måste stänga ute henne. Hon är ju så kelen när Vince sover. Men jag måste kunna se honom hela tiden. Jag vet inte vad jag ska göra?!

Av ♥ Janni ♥ - 16 mars 2007 15:40

Tja!När vi hade ätit frukost idag märkte jag att Vince var lite väl trött. Han hade sovit hela morgonen och inte busat alls, vilket inte är likt honom. Han låg i soffan och sov och samtidigt skakade han. Jag blev genast orolig så Jacob ringde till veterinären. Vi tog tempen på honom och såg att han hade feber. För att göra lång historia kort så åkte vi in till sjukhuset med honom och där fick han vätska och antibiotika. Vi har ju som sagt inte råd med att ha kvar honom på sjukhuset så han fick komma hem och vi ska hålla ett öga på honom. Hade tänkt att han skulle få äta lite mat nu när jag har ätit min sena lunch. Shit, jag är hungrig!Jag är så orolig över honom och det är Maja också. De får helst inte vistas tillsammans och jag vill inte att hon ska bli sjuk. Hörs senare!pusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 16 mars 2007 09:25

Tja!Jag som skulle upp klockan åtta, men det blev nio. :) Idag blir det flamsa runt tills att Jacob börjar jobba. Sen ser jag inte honom mer idag. Ska käka frulle nu, Jacob är nere och tvättar lite och nu kom han. :DDrömde om dig i natt!Skriver mer sen!pusshej!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards