jANNi    |♥|

Alla inlägg den 29 mars 2007

Av ♥ Janni ♥ - 29 mars 2007 23:51

Tja!Nu är jag bannemej riktigt trött! Det blev ingen konsert för min del, men hoppas att den var bra!? Fixade bort i alla fall en biljett.Tyvärr...Är lite trött på att gå upp tidigt så har äntligen sovmorgon imorgon bitti! Gå upp tio!! hihihi...Jobb är väll sådär, mådde rejält bra igår men rejält dåligt idag. Det är annourlunda hela tiden, men det går mest nedåt. Har inte så många dagar kvar tills en dag ledig. Usch orkar inte skriva mer....Sleeeeep!pusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 29 mars 2007 18:36

Sophie Zelmani tonight!Ville gått med dig! Hate myself!

Av ♥ Janni ♥ - 29 mars 2007 08:07

Tja!Blir så besviken när inte bloggen fungerar! Just nu är jag så trött på allting. Det var inte meningen att det skulle bli såhär, jag trivs med mitt liv inte längre. Jag vill inget mer. Jag har ingen lust, jag bara gör!Jag är så frustrerad över hela situationen, vill inte ta tag i den för då blir jag bara ledsen. Men vad ska jag göra då?Jag kommer ha det svårt så länge. Kommer låtsas att jag mår bra som vanligt. Men nu finns du inte som kan hjälpa mig igenom allt. Det är allt jag vill, jag vill ha dig nära mig. Jag vill känna att du älskar mig! Jag ångrar mig så mycket om allt jag har gjort. Jag vill bara skruva tillbaka tiden. I alla fall så pass långt bak så att det går att fixa. Jag vill inte gå vidare har jag sagt, jag sitter fast i isen med fötterna. Jag behöver hopp, men du vill inte ge mig något så isen tar mer av mig för varje dag. Det blir bara sämre och sämre. Det är inte ditt fel att jag mår såhär dåligt! Vi har pratat om det flera gånger. Du är den mest underbara människa som finns och du är så lätt att älska. Du stöttar mig alltid och gör allt för mig, varför vill du inte fortsätta? - Jag älskar dig! -Just nu känns det som att jag hatar mig själv för jag har plågat dig. Men nu plågar jag mig själv och vet inte hur jag ska må bättre. Jag vill inget annat, jag kan inte tänka mig någon annan. Jag har redan ställt in mig på dig! Jag känner mig som en dålig människa. För det är jag. Du är den mest fantasktiska och roliga människa jag träffat. Du vill ingen ont och du är ärlig. Du är så omtänktsam och du ställer upp när man behöver dig. Jag har aldrig tråkigt och vi hittar alltid på något. Även om vi inte hittar på något. Du är kramgo och vacker det är bland annat det bästa med dig! Jag älskar pilla i ditt hår, ligga på ditt bröst eller att ligga sked. Du är så sexig när vi sitter i soffan och jag kollar på dig, jag vill bara hoppa på dig. Jag älskar att känna när du andas mig i nacken så det blir varmt. Det är då jag känner mig trygg då vet jag att jag somnar snabbt. Det bästa jag vet är att vakna före dig och bara ligga och titta på dig när du sover. Att smeka dig i håret eller ansiktet för att känna så jag inte drömmer. För så känns det! För en så underbar och speciell människa som du är, kommer jag aldrig träffa igen. Jag kommer aldrig hitta någon som jag kommer älska lika mycket som jag älskar dig. Så som du älskar mig! Du är min bästa vän och min partner som jag har förlorat! Jag vill inte låta dig rinna ut i sanden och bli ett minne som jag ångrar...Förlåt mig!?Fan! Vad har jag gjort!!!!/ Janni

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards