jANNi    |♥|

Alla inlägg under mars 2007

Av ♥ Janni ♥ - 27 mars 2007 21:18

Your cruel deviceYour blood like iceOne look could killMy pain your thrillI wanna love you, but I better not touch (don't touch)I wanna hold you, but my senses tell me to stopI wanna kiss you, but I want it too much (too much)I wanna taste you but your lips are venomous poisonYou're poison running through my veinsYou're poison, and I don't wanna break these chainsYour mouth so hotYour web I'm caughtYour skin so wetBlack lace on sweatI hear you calling and it's needles and pins (and pins)I wanna hurt you just to hear you screaming my nameDon't wanna touch you, but you're under my skin (deep in)I wanna kiss you but your lips are venomous poison You're poison running through my veinsYou're poison, I don't wanna break these chainsPoisonOne look could killMy pain, your thrillI wanna love you, but I better not touch (don't touch)Just wanna hold you, but my senses tell me to stopI wanna kiss you, but I want it too much (too much)I wanna taste you but your lips are venomous poison You're poison running through my veinsYou're poison, I don't wanna break these chainsPoison (Yeah)I wanna love you, I better not touch (don't touch)I wanna hold you, my senses tell me to stopI wanna kiss you, but I want it too much (too much)I wanna taste you but your lips are venomous poison I don't wanna break these chains, poison (poison)Burning deep inside my veins Burning deep (poison) inside my veinsPoison, poisonI don't wanna break these chainsYeah, poisonVarför ska jag sluta när det blir spännande!? ;)

Av ♥ Janni ♥ - 27 mars 2007 18:43

Tja!I'm going on vacation.. men var? hmm måste fixa min ledighet också! Crap! När är bäst att ha semester!? Vill vara ledig på min födelsedag i alla fall. FESTA!! yeah!!posshaj!

Av ♥ Janni ♥ - 27 mars 2007 17:49

Tja!Jag är lite trötter nu faktiskt. Det var lite jobbigt att gå upp imorse.. och det känns nu. Om jag lägger mig ner så somnar jag så det ska jag absolut inte göra! But what to do then!?Oh, I forgot all about that Baby! FC till mig på min rast. Känner mig träffad! hihihi ;)Igår, efter Liz hade jobbat satt vi och solade i flera timmar på bänken utanför mitt softa jobb! Jag fick lite extra fräcknar och man känner sig så fräsch. Jag kom på när jag packade lite saker att jag saknade sköna vårskor, så jag köpte faktiskt två par igår! Lyckat köp, enligt mig.Köpte också tre olika hårband och en svart slips.. Så nu ska jag ha den på mig, fast inte på jobb. Vet inte om man får lov att ha det.Ska ta mig en pilla, för har nog inte druckit tillräckligt med vatten. Suttit ute som sagt, mest med Kristoffer älskling! Lycka till på torsdag, hun! Kom och visa på fredag!Yay! Tog tag i det och nu ska jag simma igen! Äntligen, det var sååå länge sen. Känns skitskoj, utom att jag jobbar efter! buhu! Men jag behöver pengar som fan nu! :)pusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 27 mars 2007 17:09

Tja!Hehe, idag har jag varit snäll för solen sken på mig. Jag fixade håret imorse så sa jag till FC, du, ehm... jag vill stå i kassa idag. Så tittade han på mig och sa, Jamen vad fin du är i håret idag Janni, javisst ska du få stå i kassa!Sen påpekade han lite snällt att det var för Kristoffers skull som jag hade fixat med håret. *blink* Jag tänkte bara att jag hade lite mer tid över imorse... hehe. Men nej, det var för Kristoffers skull... ;)Hmm... vad har annars hänt... jo, dessa två praoeleverna som jag verkligen inte tycker om! Haha.. jag skulle vara lite större idag under chefernas ASSmöte, och det gick bra, förutom med dessa två ungdomarna! Gud, vad de är omogna och jobbiga. Det tycker vi alla!Sola, sola, sola! wiiiie!pusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 27 mars 2007 00:00

Man kan få allt, men inte samtidigt!pusshej!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards