jANNi    |♥|

Alla inlägg under mars 2007

Av ♥ Janni ♥ - 26 mars 2007 19:49

-Låt mig bara försvinna!-

Av ♥ Janni ♥ - 25 mars 2007 20:06

Jag vet att du soverkänner värmen från din hudbara lukten gör mej svagmen jag vågar inte väcka dej nuJag skulle ge dejallting du pekar påmen bara när du inte hörvågar jag säga såJag kan inte ens gåutan din luft i mina lungorjag kan inte ens stånär du inte ser påoch genomskinlig gråblir jagutan dina andetagMin klocka har stannatunder dina ögonlockfladdrar drömmarna förbiinuti är du fjäderlätt och vitOch utan ett ljudmitt hjärta i din handhar jag tappat bort mitt språkdet fastnar i ditt hårJag kan inte ens gåutan din luft i mina lungorjag kan inte ens stånär du inte ser påoch färglös som en tårblir jagutan dina andetagJag kan inte ens gåutan din luft i mina lungorjag kan inte ens ståom du inte ser påoch genomskinlig gråvad vore jagutan dina andetagVad vore jagutan dina andetag

Av ♥ Janni ♥ - 25 mars 2007 19:55

You called me after midnight,must have been three years since we last spoke. I slowly tried to bring back, the image of your face from the memories so old. I tried so hard to follow, but didn't catch the half of what had gone wrong, said I don't know what I can save you from. I asked you to come over, and within half an hour, you were at my door. I had never really known you, but I realized that the one you were before, had changed into somebody for whom I wouldn't mind to put the kettle on. Still I don't know what I can save you from. Jag orkar inte mer!

Av ♥ Janni ♥ - 25 mars 2007 18:30

Nu sitter jag här svag och helt gråtig efter att ha blivit lämnad. Jag förstår inte...Jag kan knappt stå upp, knappt skriva... jag trillade i hallen och satt och grät... känns som om jag inte vill leva mer bara...Jag hatar inte dig, för det kan jag inte! Jag är bara så chockad över att du, den som älskade mig för den jag var, bara packade dina saker och gick?!Du lämnade mig med saker jag inte kan klara av ensam. Knasbollen älskar ju dig fortfarande!Hur kunde jag låta detta hända...? Jag vill inte mer...

Av ♥ Janni ♥ - 25 mars 2007 11:08

Tja!Idag vet jag inte alls vad som händer, fick mig en ordentlig natts sömn vilket var superskönt. Jag väntar på mitt ägg som kokar nere i köket så jag kan göra min äggamacka. Sen ska jag duscha och jag vet att jag vill i alla fall vara utomhus idag! Har öppnat till uterummet och där var det varmt och skönt, precis som på sommaren. Känner mig lite bättre nu faktiskt, men saknar Jacob så otroligt mycket. *Hoppas*Vi kanske ska ses idag eller så blir det imorgon! Jag kom på att jag har inte simmat på evigheter, men det är förståligt tycker jag. Oj! Mitt ägg säger till mig att det är färdigkokt nu så jag ska gå ner!pusshej

Av ♥ Janni ♥ - 24 mars 2007 23:29

Tja!Mina linser är så torra nu så jag kunde knappt se tv:n. Eftersom mamma och pappa inte är hemma ligger jag och äter och checkar deras nya tv i deras sovrum! Shssss! Säg inget! Fast själv insisterar jag på att en tv i sovrum förstör "you know what". ;)Men ska sova nu, så man kan orka upp imorgon bitti. Glöm nu inte att skruva fram/bak? klockan en timme. :Opusshej!ps. jag saknar dig så!

Av ♥ Janni ♥ - 24 mars 2007 18:09

Tja!FAAAAN! Vilket strålande väder vi har i Helsingborg idag! Jag blir helt sprallig i benen och sitter ute så mycket som möjligt. Satt på en bänk och åt glass på min rast på jobb... egentligen ville jag inte ha rast, men i och med att vädret är så underbart ville jag bara sluta jobba klockan två! Fick en halvtimmes solsken! :PBlev bjuden på pokernight ikväll med grabbarna på jobb. Men är faktiskt inte någon vidare pokerspelare så jag tackade nej! Men nu har jag inget att göra ikväll. Jag fick ja djävlar i det respekt på jobb idag. Jezper, passa dig! I'm on to you! ;) And he's on to me too! ohlala...Idag skulle jag ju se om Kristoffer var sur!? Hmm, han var ju inte ens på jobb. Vad i själve fan? Så typiskt!Det visade sig att han var fortfarande "lite" full när han kom till jobb. Han kunde knappt stå på benen sa FC [Fredrik Christensen] så han blev hemskickad. Så idag skulle han ta det lungan! Hoppas det!Det var så skönt att veta att killen med Big Macen, 9- nuggets och den lilla coca colan var den sista gästen som jag skulle hjälpa för idag! Maten var heller inte färdig, så jag sket i honom och gick hem! yay!Cliff! Du rör inte mina burgare är det förstått!!! *grrrr* Han var såååååå otroligt jobbig idag så det var inte sant! Han slängde saker som inte ens var waste! DON'T TOUCH MY BURGERS!Låten som finns i saabreklamen heter ju då Release Me med bandet Laura. Tjejen heter själv Frida Öhrn och finns att ladda hem på saabs hemsida faktiskt! Oh, I'm so good! ;) Ladda ner här! http://dagensskiva.com/discuss.asp?diskID=1116168Ska softa lite nu med min tidning! Ta det nu lugnt kväll grabbar!pusshej!ps. Tack sååååå mycket för att du lämnade av sakerna Jacob. Tack för att du förstod att jag ville ha hårspray med!

Av ♥ Janni ♥ - 24 mars 2007 11:12

Tja!Då ska lilla jag sticka alldeles strax, orkar inte men sen är jag ledig i två hela dagar! Men sen börjar helvetet igen... :P hahahaTisdag till söndag... kommer bli uttröttande tror jag! Men jag vill jättegärna gå på Sophie Zelmani konserten, Jacob! Gå med mig är du snäll! :)See you later!pusshejps. jag väntar...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards