jANNi    |♥|

Alla inlägg under mars 2007

Av ♥ Janni ♥ - 24 mars 2007 09:41

Tja!Jag somnar! Känner mig superduper trött, men jag har i alla fall sovit länge. Mamma och pappa åkte till Sälen imorse. Jag ville ju med!Idag är det lite jobb... sen vet jag inte för alla är upptagna verkar det som!? Utom Kristoffer, men jag orkar inte det idag. Får se om han är sur idag med. :)*gäsp* Jag gäspar stup i kvarten... så ska gå ner och ta mig lite och äta, inte för att jag är särskilt hungrig ännu. Äggamacka!?pusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 23 mars 2007 22:51

Tja!Har varit hemma i en timme ungefär och nu ska jag nattipya! Kommer antagligen inte se Jacob imorgon. Jag jobbar när han är ledig och han jobbar när jag är ledig. Menmen! Vi ska ses på söndag, me no work then. yay! Jag är så himla trött nu faktiskt. Kommer nog somna som en stock! :) Bra! Kan jag gå upp tidigt imorgon och vara uppe lite längre innan jag sticker till jobb. :PHoppas du inte är sur på mig Kristoffer!? Men ni hade ju trots allt rast samtidigt och jag kan inte vara på två ställen på en gång...Är lite hungrig, men det är okej. Det blev ingen mat i och med att jag stack iväg för att hämta kläder. Shit! Visste inte om att jag skulle sakna mina kissar så mycket som jag gör! :D *mumu* Aja, natti allesammans!Pusshej

Av ♥ Janni ♥ - 23 mars 2007 18:08

Jag är inte tjock i alla fall! hahahaha;)

Av ♥ Janni ♥ - 23 mars 2007 17:46

I write the lines you want me to with words I dare to use of all the ones that you have taught me along the years. You cast a perfect shadow on the paper, fade away with sunlight. Fear the way you know me, love can leave a stain.You steal my only hopeand make me stay awake another night.I wish you bare with me, stay near mewhen the atumn leaves have fallen.Solitude, my pain, the last thing left of me.If you fall I’ll catch.If you love I’ll loveand so it goes, my dear.Don’t be scared you’ll be safe,this I swear if you only love meSeven lonely lies written on dead winters night.Open the only book with the only poem I can read.In blood I sign my nameand seal the midnight with a tear.Burn the paper, every line, for them I cried.If you fall I’ll catchIf you love I’ll loveand so it goes my deardon’t be scared you’ll be safethis I swear if you only love me back.I am the Playwriter and you are my Crown.Make me cry for your love,like you’ve done many timesso I know I can’t write these storylines without you.Lady Pain, make me strong, can’t we be together without them forever?The words I write can only hurt me, sorry for the rain. Thank you my only one,you gave me this pain.I leave you gently on the floor, take one step towards the door.Where's that letter never written,good night now.If you fall I’ll catchIf you love I’ll loveand so it goes my deardon’t be scared you’ll be safethis I swear if you only love me.If you fall I’ll catchIf you love I’ll loveand so it goes my deardon’t be scared you’ll be safethis I swear if you only love me back.If you fall I’ll catchIf you love I’ll loveand so it goes my deardon’t be scared you’ll be safethis I swear if you only love me back...

Av ♥ Janni ♥ - 23 mars 2007 17:39

Tja!Fan vad alla i min omgivning inte mår bra! :( Det gör ju inte ens tillvaro något bättre. Önskar att man bara kunde hjälpa någon att må bättre, eller om någon ville hjälpa mig. :/Men att prata ut är bra, i alla fall för mig. Så tack så jättemycket Rikard! Jag vet att du har det svårt nu!Jahaja, vad är det livet går ut på nu då? Just nu är det att må dåligt verkar det som. Jag är inte så super förtjust i mitt liv för tillfället. Men det vet ni redan! :SKanske skulle läsa det sista som är kvar av min tidning och ligga i sängen?! Är helt slutkörd, ingens dag på jobbet idag! Trött!pusshaj!

Av ♥ Janni ♥ - 23 mars 2007 08:23

Dom vill lära dig att krypa, att gå i takt.Dom vill lära dig marschera, att stå givakt.Stå på rad och klappa händer, för sakens bästa hålla med.Lära dig hur vinden vänder, för sakens bästa gå på led.Dom vill lära dig att ljuga, när det tar emot.Lära dig bocka och att buga, för någon idiot.Jag vill lära dig att dansa, om det någon gång blir av.Om jag får nått att säga till om, då skall du dansa på min grav.Dom vill lära dig att tvivla, på det du tror.Gå omkring och vara rädd för, din syster och din bror.Jag vill lära dig att dansa, om det någon gång blir av.Om jag får nått att säga till om, då skall du dansa på min grav.Då skall du dansa på min grav.Då skall du dansa på min grav.

Av ♥ Janni ♥ - 23 mars 2007 07:34

Tja!Idag blir det jobb, börjar 08:45 slutar fyra, rätt slapp tiden men jag hatar verkligen lunchrushen.Annars vet jag inte vad som händer, kanske måste hem och hämta lite saker ifall jag ska bo här lite längre. Tror inte att Jacob bryr sig något speciellt om jag kommer. :)Idag är det rätt kul personer som jobbar. Mina två favoriter i alla fall. ;)Ska väll gå och göra mig i ordning nu, men är lite nannig fortfarande. Märkte att när mamma skulle prata med mig att jag var lite morgonsur! hihi Brukar inte vara det annars när jag var med Jacob. :DDu vet att jag tänker på dig!Jag älskar dig!pusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 23 mars 2007 07:01

What if I wanted to breakLaugh it all off in your faceWhat would you do?What if I fell to the floorCouldn't take all this anymoreWhat would you do, do, do?KillBreak me downBury me, bury meI am finished with youWhat if I wanted to fightBeg for the rest of my lifeWhat would you do?You say you wanted moreWhat are you waiting forI'm not running from youKillBreak me downBury me, bury meI am finished with youLook in my eyesYou're killing me, killing meAll I wanted was youI tried to be someone elseBut nothing seemed to changeI know now, this is who I really am insideFalling from myselfFalling for a chanceI know now, this is who I really amKillBreak me downBury me, bury meI am finished with you, you, youLook in my eyesYou're killing me, killing meAll I wanted was youCome, break me downBreak me downBreak me downWhat if I wanted to break...?

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards