jANNi    |♥|

Alla inlägg den 2 april 2007

Av ♥ Janni ♥ - 2 april 2007 22:42

Tja!Softish dag det var idag ska ni veta! Började med att städa hela lägenheten, vissa klarar inte det själv. hihi... Ingen fara jag hjälper mer än gärna till! :)Kom till jobb [tack för att du körde mig!] och kom precis i tid. Var bara att hoppa direkt in i köket och djura i fyra timmar, med tre olika personer. Jag stannade kvar medans de andra byttes ut med jämna mellanrum. :PMen i alla fall, Rikard var tillbaka lika solbränd som mina föräldrar efter sin skidsemester i Norge. Blev liten uppdatering. Jag slutade jobbet och tog mig något att käka [Nya Chicken Burger - Janni Style, men avslöjar inte mina hemliga ingredienser!] två stycken dessutom! Sen slutade Kristoffer så vi satte oss ute på bänken som vanligt och snackade skit & mög. Cliff slutade vid sex så när han skulle gå så visslade vi på honom. Det visade sig att han skulle "ha fest" på lördag. Typ en personalfest, hmmm..!Så jag och Kristoffer ska till Danmark på onsdag!? torsdag!? för att köpa proviant. Kan ju köpa lite till mig själv med när jag ändå är där borta i mitt fosterland! mouhahahaSenare, kanske samma dag så ville Rikard ut och köra rullor [mitt slang för inlines!] så kanske skulle med då?! Eller vad säger du Kristoffer? :)Efter detta kom pappa och lämnade mitt busskort som jag dagen innan glömt i Ödåkra. Så vi stack hem till Kristoffer för att checka lite film. Tog en liten stund innan vi kom fram till att vi skulle se Doom! Den var faktiskt skrämmande. Jag satt och var rädd för den svarta hallen. Trodde fan att det skulle komma ut monster därifrån. :OMen sen ringde mammsen och sa att om jag skulle sova i Ödåkra så skulle hon hämta mig nu. Så det blev hem klockan tio, så nu sitter jag här och drygar efter en panpizza och ett glas Cola. mums...Upp imorn och jobba igen. Börjar tolv, men ska ha medarbetarsamtal innan så har det på arbetstid så jag börjar direkt efter. Soft! :) Annars var det inget mer.. då uppdaterar jag er! Trötter...pusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 2 april 2007 08:32

Tja! Vet inte vad jag ska skriva. Skulle varit ledig idag, men tog en tid till. :( Ska träffa Liz sen kanske också. [yay] Jag måste gå vidare, men jag vill verkligen inte! Vill inte lämna livet jag älskade så mycket. Det är så svårt att vara utan dig och bebbisarna. Musik: 30 Seconds To Mars - A Modern MythJag måste!pusshej!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards