jANNi    |♥|

Alla inlägg den 3 april 2007

Av ♥ Janni ♥ - 3 april 2007 23:49

Såg ditt lilla luder på Väla idag! Hon e tjock! Det är fan inte jag! Jag är så stolt!

Av ♥ Janni ♥ - 3 april 2007 23:40

mumms! nu ska jag käka lite kladdkaka! är lite småhungrig också... men kladdkakan duger för min del... sitter och väntar på Jacob ska blir klar i duschen. Kelar med mina små underbara änglar! okej, de kan gott vara lite djävliga ibland med. Musik: Nelly Furtado - Say It Rightpusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 3 april 2007 23:06

(Break it, break it down) (You don't mean nothing at all to me) (Hey, hey) (Break it, break it down) In the day In the night Say it right Say it all You either got it Or you don't You either stand Or you fall When your will Is broken When it slips From your hand When there's no Time for joking There's a hole In my plan Oh you don't mean nothing at all to me No you don't mean nothing at all to me But you got what it takes to set me free Oh you could mean everything to me I can't say (Say)That I'm not (Not)Lost (Lost)And at fault (Fault)I can't say (Say)That I don't (Don't)Love the light (Light)And the dark I can't say That I don't (Don't)Know that I (Am)Am alive And I love What I feel (Feel) I could show (Show you) You tonight, you tonight Oh you don't mean nothing at all to me No you don't mean nothing at all to me But you got what it takes to set me free Oh you could mean everything to me From my hands I could give you Something That I made From my mouth I could sing you Another bridge That I made From my body (From my body) I could show you (I could show you) A place (A place) God knows (That only God knows) You should know Space is holy (Ahh)Do you really Wanna go? (Hey, hey, hey)(You don’t mean nothing at all, to me) (Hey, hey)(Hey, hey, hey)(You don’t mean nothing at all, to me)

Av ♥ Janni ♥ - 3 april 2007 21:13

Tja!Så, så blev det med min lediga dag imorn! Hahaha... lite så att det blir en upprepande sak tycker jag. Får hitta på något med Kristoffer och Rikard på torsdag [rullor!?].Vi töser [möjligtvis lite killar] på jobb hade velat gå ut lite på lördag.. det hade faktiskt varit riktigt trevligt tycker jag och Carolina! :) Men shit vad han förföljer mig. Ser honom allderles för mycket nu tycker jag! Han stirrar bara in mig. grrr... Gå tillbaka till din resturang din jäfla Maxare! I'm Loving It! ;)Idag ska Jacob hämta mig, eftersom min farmor ska sova i Ödåkra, jag känner mig lite påträngade då så sover i lägenheten. Imorn kommer Rikard och hämtar mig på morgonen eftersom vi börjar jobba samtidigt. Sånt e ju skitnajs! Precis som i julas. I alla fall.. hittat ett jäfligt bra band. Fast inte lyssnat på hela albumen förrän nu. Har lyssnat på en låt som en viss person skickade till mig för ett par månader sedan. Så jag så att de hade släppt ett nytt album så jag laddade hem det [fy mig!]. Kom på att jag måste lyssna på Say It Right med Nelly Furtado. Har faktiskt hennes album i lägenheten. :) Jag har inte hört hennes nya låt förrän idag! GUD! Najs!Så jag ska snart åka. hmm.. börjar bli lite hungrig.. kanske skulle köpa mat på vägen?Musik: 30 Seconds To Mars - From YesterdayBy the way.. jag ska bli områdesledare i köket! [yay] längtar faktiskt! :)pusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 3 april 2007 16:53

Tja!Sitter på jobb och bloggar för första gången. Såg att någon som vet koden till hur man öppnar internet har kollat på min blogg! grr... fan nu kan jag ju inte skriva alla smaskiga hemligheter som jag vet. :(I alla fall, gott folk... jag är inte ledig imorn nu heller. Det är ju skitkul som man ser fram emot att vara ledig och sen jobbar man trots allt. Men det är väll lättare för kroppen att längta till ledighet lite kanske!? Måste hinna springa på toa innan klockan slår 17:01. So I'm off now!Jobb hälsar! ;)Pusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 3 april 2007 10:55

The enemy arrivesEscape into the nightEverybody run nowEverybody run nowBreak into another timeThis enemy aliveDivinity definesEverybody run nowEverybody run nowEverybody run nowEverybody run Under the burning sunI take a look aroundImagine if this all came downI'm waiting for the day to comeCome with us to the rideJoin in the fightEverybody run nowEverybody run nowBreak into another timeUnity dividesDivision will uniteEverybody run nowEverybody run nowEverybody run nowEverybody runUnder the burning sun I take a look around Imagine if this all came down I'm waiting for the day to comeUnder the burning sunI take a look aroundImagine if this all came downAmerica it's all so beautifulUntil it comes awayUnder the burning sun I take a look aroundImagine if this all came downUnder the burning sun I take a look aroundImagine if this all came downUnder the burning sun I take a look aroundImagine if this all came...Jobbar för mycket! Måste vara ledig och ta hand om mig själv! Men jag hinner inte! Jag måste spara mina pengar! Allting är bara så rörigt och komplicerat. Jag vet inte vad som kommer att hända. Vill inte veta ännu! Tar en dag i taget!Ska snart åka, I don't wanna go! lipsill!pusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 3 april 2007 10:09

shit, nu är Janni mätt! pusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 3 april 2007 09:34

Tja!Sitter och gäspar och gnuggar ögonen. Är trött idag känner jag. Men ska jobba från tolv så bara upp och hoppa. *suck* Blir nog bra, hoppas jag. :)Idag är det begravning, men jag ska tyvärr inte gå. Ska ha medarbetarsamtal, men jahaja.. sen jobbar jag direkt efter. Najs! Hoppas hon inte säger massa dåliga saker. hihihiJag kom på att vi måste sticka till Danmark imorgon för jag fick för mig att det är stängt på torsdagen!? Så hoppas det är fint väder då så det blir lite rullor. Eller kanske en dejt med Jezper... mouhahaha... nej skojade!Nu ska jag ner och käka lite frukost, ska se vad huset har att erbjuda! :) See you later, kanske skriver.Musik: 30 Seconds To Mars - From Yesterdaypusshej!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards