jANNi    |♥|

Alla inlägg den 5 april 2007

Av ♥ Janni ♥ - 5 april 2007 20:48

Memories consume like opening the wound I'm picking me apart againYou all assume, I'm safe here in my roomUnless I try to start againI don't want to be the one the battles always choose'Cause inside I realize that I'm the one confusedI don't know what's worth fighting forOr why I have to screamI don't know why I instigateAnd say what I don't meanI don't know how I got this wayI know it's not alrightSo I'm breaking the habitI'm breaking the habitTonight...Clutching my cure, I tightly lock the doorI try to catch my breath againI hurt much more, than any time beforeI have no options left againI don't want to be the one the battles always choose'Cause inside I realize that I'm the one confusedI don't know what's worth fighting forOr why I have to screamI don't know why I instigateAnd say what I don't meanI don't know how I got this wayI'll never be alrightSo I'm breaking the habitI'm breaking the habitTonight…I'll paint it on the walls'Cause I'm the one at faultI'll never fight againAnd this is how it endsI don't know what's worth fighting forOr why I have to screamBut now I have some clarity To show you what I meanI don't know how I got this wayI'll never be alrightSo I'm breaking the habitI'm breaking the habitI'm breaking the habitTonight...

Av ♥ Janni ♥ - 5 april 2007 20:13

Tja!Ska snart se Galaxy Quest! Never give up! Never surrender! Eller hur Jacob. Den är rätt spacey den filmen. Tim Allen är faktiskt rätt snygg, jag har en tendens för lite äldre. Okej, kanske inte såååå mycket äldre. hahahaI alla fall.. jag är fan lite hungrig. Undrar om mamma köpte godis till mig? haha... gud, jag kommer ihåg hur det var när man bodde hemma och mamma och pappa skulle ut med husbilen. Skönt att bo hemma själv i ett par dagar. Det senaste året har jag bott själv med min älskling, men inte mer!Det har gått tre veckor och jag mår fortfarande skit! När går det över!? Hoppas dalgångarna blir till berg snart!?Men jag vet att vi är bästa vänner ändå och att du ställer upp för mig. Jag vet hur underbar du är!pusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 5 april 2007 16:56

Tja!Gick upp sisådär runt kl tio imorse och Jacob sprang ner och köpte bullar. Vi satte oss och kollade på Lois & Clark ett tag. Vi duschade och gjorde oss i ordning. Rikard frågade om jag skulle med ut och rulla lite. Såklart jag skulle det liksom! Men shit vilken motvind det var, jag fick ju fan pressa mig fram i mina sugiga rullor. Blev bjuden på en glass, det blev rätt varmt ändå när man åkte. Sen hemmåt gick det lite bättre, vi hade mycket medvind. Vi var ute i nästan en timme och åkte sen hade jag lite ont i fossen min. Ovana kanske!? Trillade faktiskt inte en enda gång! :PI alla fall, det var skoj! Efter de stack vi upp till Väla en runda för att fylla spritskåpet inför den kommande helgen. Sen gick vi in på Stadium och Rikard blev sugen på ett par nya rullor. Ärligt talat blev jag det också, men no money in my wallet!Köpte lite hallon till mina drinkar. Och en del dricka, men hellre för mycket än för lite, tyckte Rikard. Hoppas lite fler folk ska med! I know you want to! :)She's a maneater, a maneater!pusshej!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards