jANNi    |♥|

Alla inlägg den 13 april 2007

Av ♥ Janni ♥ - 13 april 2007 22:30

Tja!Är det bara jag, eller säger jag helt fel saker och skrämmer bort dig!?Jahapp, utgång imorn YES! Längtar riktigt mycket nu. Ville dratt ut idag med, men vissa var för trötta! ;);)Mmm, idag har man käkat en del. Först städade vi, sen drog jag till Bahia och träffade henne och Sussi. Blev lite hemmagjord lunch. Mycket, mycket gott! :) Till efterrätt blev det friterad banan... muuuuumms! Efter det *mätt*Hem och göra sig lite mer i ordning och Jacob med för båda skulle ut och äta på olika håll. Brorsan fyller år imorn så det blev La Cardinal. Mycket fin mat, mycket gott! Tack för maten bro! Efter det *mätt*Nu sitter jag på msn och tröttar ut mig själv. Det är ju lätt eftersom jag inte sov tillräckligt inatt. Måste nog nanna tidigt idag tycker jag! Sitter och underhåller mig med André [min äldsta killpolare! Sen studenten! hehe] Hmm... najs vi hade 2005 gullet! :DPusshej och godnatt!

Av ♥ Janni ♥ - 13 april 2007 10:35

- Överallt och ingenstans -

Av ♥ Janni ♥ - 13 april 2007 10:26

-Vill egentligen inte nämna att det är fredagen den trettonde!Ha så skoj! Det kommer inte jag!-

Av ♥ Janni ♥ - 13 april 2007 10:15

Tja!Okej, idag har jag sovit för lite. Kan inte sova ordentligt verkar det som. Vad händer idag? Storstädning av lägenheten om vi hinner. Sen snacka lite, sen ska jag iväg och träffa Sussi och den gravida Bahia. Vi ska käka hemmagjord lunch. Mums, för jag är redan hungrig. :)Igår, så kollade jag och Rikard på Idiotrepubliken, snackade mycket och sen Joe´s apartment som vi båda somnade till. Kunde sovit i soffan hela natten om jag inte tvingade mig upp för att ta av de förbaskade linserna. Bra eller dåligt?Jag trivs så bra ihop med dig! Vi vet hur vi är och var vi står. Tror jag!Utgång i helgen?Nu väntar jag bara...pusspusshej!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards