jANNi    |♥|

Alla inlägg den 19 april 2007

Av ♥ Janni ♥ - 19 april 2007 21:46

Take a look at my girlfriend

'Cause she's the only one I got

Not much of a girlfriend

I never seem to get a lot


Take a jumbo across the water

I'd like to see America

See the girls in California

I'm hoping it's going to come true

But there's not a lot I can do


Could we have kippers for breakfast

Mummy dear, mummy dear?

They got to have 'em in Texas

'Cause everyone's a millionaire


I'm a winner, I'm a sinner

Do you want my autograph?

I'm a loser, what a joker

I'm playing my jokes upon you

While there's nothin' better to do


Don't you look at my girlfriend

'Cause she's the only one I got

Not much of a girlfriend

I never seem to get a lot


Take a jumbo across the water

I'd like to see America

See the girls in California

I'm hoping it's going to come true

But there's not a lot I can do

Av ♥ Janni ♥ - 19 april 2007 17:24

-

Solen skiner igenom! Vad glad jag blir! :)

-

Av ♥ Janni ♥ - 19 april 2007 16:37

Tja!


Så nu har man dammsugat efter katterna igen! Shit, de mögar verkligen ner min fina lägenhet! Jag har även tagit mig ett bad och duschat, väldigt skönt. Måste ju bada nu så mycket som möjligt innan jag flyttar, eftersom där jag kanske ska bo har jag inget badkar! Jahaja, det var kul så länge det varade! Var ju så jätteglad över mitt eget lilla badkar [lilla & lilla hehe].


Tiden kunde inte gå långsammare, dessutom hoppas jag verkligen inte att Vince blir sjuk igen. Han beter sig lite konstigt och jag tycker att han är lite väl tunn. Jag kanske inbillar mig, men jag ska i alla fall ta tempen på honom nästa gång han sover.


Vill att det ska vara Januari för så många olika skäl.


pusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 19 april 2007 13:49

-

Små hål i din röst

När vi pratade sist

Du var ensam och stark

Små hål i din röst


Små hål i din röst

Som jag räknar bort

Jag fingrar i dem

små hål i din röst


små hål i din röst

små hål där det drar

det löftet om mig

små hål i din röst


små hål

små hål

små hål

små hål





Av ♥ Janni ♥ - 19 april 2007 13:35


Nu regnar det! :(

Av ♥ Janni ♥ - 19 april 2007 12:10

Tja!


Oj oj oj, vad sent det blev. Varför kan jag inte gå upp i tid för? Jag älskar att sova! Sitter och käkar Dextro... annars kommer jag inte vakna till.


Vad händer idag? hmm... jag har ingen aning faktiskt. Hoppas på en liten fika, men shit vädret är inte och leka med idag! Kommer ju fan regna när som helst! Vet inte om jag har paraply!?


Aja, får väl ta och hitta på något då!


Musik: Karl Wolf - Butterflies


pusshej!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards