jANNi    |♥|

Alla inlägg den 22 april 2007

Av ♥ Janni ♥ - 22 april 2007 22:43


I feel like the colour blue...

Av ♥ Janni ♥ - 22 april 2007 21:59

no need
to talk
you cut me off and pull away
the heat is freezing again
it tears out my heart

disguise
pretend
break down the whole fantasy
the distance remains,everlasting
it leaves me wondering

why do you change this fast
it's not fair




feel again
that's what we've missed
the whole time
misplaced love remains,everlasting
it leaves me wondering

why do you change this fast
it's not fair

Av ♥ Janni ♥ - 22 april 2007 19:51

Det här en en bra sak att göra!!!

1. Sätt din musik på blanda.

2. Klicka på nästa-knappen efter varje fråga.

3. Använd sångtiteln som svar på frågan.

4. Fuska inte.


1. Hur mår du idag? Elegi

2. Kommer du att komma långt i livet? Evighet

3. Hur ser dina vänner på dig? The Arrival

4. Kommer du att gifta dig? On The Radio

5. Vad är ditt livs themesong? Breakfast In America

6. Vad är din livshistoria? Tokyo

7. Hur är skolan för dig?  Håll Om Mig

8. Hur kan du komma framåt i livet? Put Your Hands Up 4 Detroit

9. Hur kommer imorgon att vara? Cupids Chokehold

10. Vad är det bästa med dina vänner? Cara Mia

11. Vad finns i lager för nästa vecka? Because I Love You

12. Vilken sång beskriver dig bäst? Ride

13. Hur är det med ditt liv? Read My Mind

14. Vilken låt ska spelas på din begravning? SexyBack

15. Hur ser världen på dig? One

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv? Marble House

17. Vad tycker dina vänner om dig? Breaking The Habit

18. Har du en djup och mörk hemlighet? Memory loves You

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig? Easier To Run

20. Hur kan jag göra mig själv glad? Numb

21. Kommer jag nånsin att ha barn? Shades

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? Spending My Time

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? Send Me An Angel

24. Har du några tips till mig? En Dag Tilbage

25. Hur kommer jag att bli igenkänd? Swalloed In The Sea

26. Vad är min danssång? The Hardest Part



Fun Fun Fun!

Av ♥ Janni ♥ - 22 april 2007 19:29

Tja!


Jag önska att vi tagit tag i våra problem för länge sen, men vi bara körde på. Jag märkte för ett tag sen att det inte fanns några bilder uppe på oss i vår nya lägenhet. I vår förra lägenhet fanns det i alla fall lite bilder. Det kanske var en signal? ont...


Alla minnen, drömmar och alla stunder av lycka. För det fanns det trots allt gott om! Allt har försvunnit lika fort som de kom. Saknar att planera, vi ville så mycket, vi hade vår framtid, vi skulle göra allt möjligt och lite till. Vi skulle gifta oss, skaffa barn, njuta av vår tid tillsammans och även växa tillsammans, inte från varandra.


Och nu då? Jag vill inte börja om med någon annan. Fy fan för det! Jag tror inte jag orkar gå igenom allt igen. Inte de tankebanorna. Det tar ju år att lära känna en person på djupet och sen kan det ju gå och lika mycket helvete som allt annat också gjort.


Jag var så himla säker på honom. Jag kanske tog honom för givet. För mig var han självklar, den enda för mig. Jag trodde att det var besvarat. Vad gör jag nu?


pusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 22 april 2007 18:44


måste du dra ner mig i skiten...

...

Av ♥ Janni ♥ - 22 april 2007 18:10

FAN!

Av ♥ Janni ♥ - 22 april 2007 07:57

Tja!


Nu e Janni tlött!


pusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 22 april 2007 01:49

Tja!


Nu har man kommit hem från att ha spelat skipbo med Rikard och Hanna. Det var fan lite svårt i alla fall och alla vann vars en gång. Det var kul såhär en vanlig lördagskväll, med lite påhopp på Rikard såklart! Käkade även chips & dippa när jag var hungrig! Bra Janni! ;)


Strax är det nattidags för mig och mina kissar, jag är sådär trött men känner att jag måste i säng och ha min lilla trekant! :P


Skriver kanske mer i morgon bitti om jag hinner, efter frukosten. Jag ska möta Emma på knutan tio i nio! Yuck... vill inte så upp tidigt imorn, jag vill sova! Måste nog svänga inom Ödåkra och hämta lite saker... bland annat en fön och annat gott & blandat! :)


Musik: Justin Timberlake - What Goes Around / Comes Around


Sova!


pusshej!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards