jANNi    |♥|

Alla inlägg den 24 april 2007

Av ♥ Janni ♥ - 24 april 2007 23:25

Tja!


Det finns så mycket som jag längtar efter, men du ingår tyvärr inte. Jag hade tänkt mig att resa till USA efter sommaren faktiskt. Fast bara för att vara där liksom. Det gamla vanliga sola, bada, shoppa bort mina sparpengar & festa! Leta kändisar, vem vet! ;) Det e najs!


Idag så var jag hos en gammal vän, vi såg på Rat Race. Jag som trodde att jag hade sett hela filmen, men tydligen inte. Inte han heller, ingen av oss kom ihåg det slutet. Det sög i alla fall, men fick se Dean Cain i alla fall! :P


Så nu är man hemma och ska soooooova gott, för det kommer jag. Jobba imorn fast extremt lite! Shit, vilket slöseri med min dyrbara tid! ;)


Musik: Jay Jay Johanson - On The Radion [Gigi D'agostino Remix]


 

pusshajsan!

Av ♥ Janni ♥ - 24 april 2007 18:16

Tja!


Det är en solig och varm kväll idag som vi har här i Helsingborg. Jag längtar så otroligt mycket till sommaren så det är inte sant. Känns som jag vill åka så långt bort som möjligt och bara skita i alla plikter! Det hade varit så himla skönt att bara sticka iväg efter min födelsedag. Det gör jag nog! Det ska jag göra!


Vad händer ikväll då? Jo, jag ska hem till en polare och checka film. Sen vet jag inte hur jag kommer hem, kanske tar bussen eller så går jag till lasarettet och tar den där!? Hoppas du mår bättre, du får så jätte gärna beklaga dig för mig hur mycket du vill! Jag finns här och det vet du! I love you!


Musik:  Gwen Stefani feat. Akon - The Sweet Escape



posshaj!



Av ♥ Janni ♥ - 24 april 2007 12:37

Tja!


Jag sov länge idag, han skulle upp tidigt imorse och jag get inte gå upp och säga hejdå. Så han skrämde mig, när jag sov! :P Idag blir det simma med Liz, sen måste jag ut till väla och ta hand om mina kläder. Jag vill verkligen ha dem alla, men jag behöver ju inte dem. :)


Jag tror inte att jag så mycket mer och säga. Trevligt igår även om det blev lite sent som vanligt. Men jag somnade snabbt till slut. Just det, jag blev positivt överraskad över min lön denna månaden. :D


pusshej!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards