jANNi    |♥|

Alla inlägg den 28 april 2007

Av ♥ Janni ♥ - 28 april 2007 22:37

Tja!


Nu har vi tjejer ett miniparty och väntar på att dra ner till stan.. Tivvan såklart och en liten sväng om in till Arom eftersom det är gratis. Högklackat! Kanske träffar Jennianne där också! wohoooooo!


Carro och Charre hälsar!


Musik: Gwen Stefani feat. Akon - The Sweet Escape



pusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 28 april 2007 19:26

Tjoho!


Jag kom och tänka på att jag måste flytta snart. Shit, jag vill inte lämna min fina lägenhet! Jag har inte någon ångest över något annat just nu förutom min lägenhet. Gillar inte att flytta katterna heller, men har ju som sagt inte råd att bo kvar här själv. Om jag hade vunnit på lotto hade jag bott här läääänge till. Jag ska fota lägenheten och sånt när det är städad och när jag nu har kamera. Så jag kan komma ihåg hur det var att bo här med katterna mina, utan dig!


Men måste säga upp kontraktet typ any day now! För vill inte att Jacob ska betala hyra i onödan! Fast jag är lite sugen på ett nyrenoverat kök och en riktisgt najsig inredning i min nya lägenhet [som by the way endast är 47 kvadrat, blir en liten omställning... men jag är "en anpassningsbar individ"]. Det är det bästa med att bo sjääääääääälv! Man kan göra vad som helst utan att andra lägger sig i ett dugg. *tihi*


Musik: Mark Oh - Stuck On You [Club Mix]



krams allihopa och festa lugnt, för det ska bannemej jag!

Av ♥ Janni ♥ - 28 april 2007 17:01

Jobb (1p) - Ja

Visitkort (1p) - nej

Konferens (1p) - nej

Bor hos föräldrar (-2p) nej

Vara sambo (1p) - nej

Vara förlovad (1p) - nej

Vara gift (2p) - nej

Skild (3p) - nej

Äga villa (2p) - nej

Ha en bil (1p kombi + 1p) - nej

Hund (1p) - nej

Lån (1p) - nej

Gemensam ekonomi (1p) - nej

Pensionsspara (1p) - nej

Storhandla (1p) - ja

ICA-kundkort (1p) - ja

Använda rabattkuponger (2p) - ja

Äga hushållsassistent (1p) - nej

Äga diskmaskin (1p) - nej

Dubbelsäng (2p) - ja

Ha julgran på julen (2p) - ja

Gråa hår (1p) - nej

Celluliter (1p) - ja

Prenumerera på morgontidning (1p) - nej

Lösa sudoku (1p) - nej

Välja att inte svara i telefon (2p) - ja

Putsa fönster (1p) - ja

Svampplockning (2p) - nej

Långfärdsskridskor (1p) - nej

Parmiddag (1p) - nej

Vinprovning (1p) - nej

Danskurs (1p) - nej

Partaja till gamla 70-talshits. Obs! Gäller ej om du är bög. (1p) - ja

Dricka konjak alt. calvados till kaffet (1p) - nej

Däcka före 23.00 dagligen (1p) - nej

Föredra soffan hemma före krogen/puben med bästa kompisarna (1p) - nej

Spela Bingolotto (1p) - nej

Tycka att Ernst Kirchberger är en riktig pudding (1p) - ja

Ha höftproblem (1p) - nej

Köa till Allsång på Skansen kl 7 på morgonen (2p) - nej

Bli förundrad över "ungdomen idag" (2p) - ja


0-16 p - Nej långt ifrån vuxen

16-25 p - Börjar barka ditåt..."

25 och uppåt - Megavuxen


7 = Jag är en bebis!

Av ♥ Janni ♥ - 28 april 2007 16:47


solen vågar äntligen visa sig.

Av ♥ Janni ♥ - 28 april 2007 16:19

Tja!


Då var man hemma. Jag försov mig en aning imorse! Haha, så fick faktiskt ringa mamma och hon var så snäll och hämtade mig. Tack! Kom precis i tid och tog mig en liten burgare eftersom jag inte hunnit med någon frukost tidigare. I alla fall...


Jag hoppas på en riktigt soft utgång idag faktiskt, för det blir utgång hihihi. Jeee!  Ska i och för sig jobba imorn, men sånt är livet. Tar det bara lite lugnare idag och åker hem tidigare. Eller något. Sicket väder, soligt imorse och nu är det regnmoln överallt. Det gör ju det lite svårare att bestämma kläderna för ikväll. I have no clue what to wear. Do you know? Hel eller halv, svart eller rosa, höga eller låga? Frågorna är många. Jag kanske ska spara lite till Le Grand Finale till den femte? Anything goes, baby!


Musik: Aerosmith - Crazy



pusspuss!

Av ♥ Janni ♥ - 28 april 2007 09:12


Jobb, here I come!


kisskisshaj!

...

Av ♥ Janni ♥ - 28 april 2007 01:27


Jag vet inte vad jag får tycka. Jag vet inte vad jag får känna. Får se vad som händer med tiden. Som vanligt.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards