jANNi    |♥|

Alla inlägg under april 2007

Av ♥ Janni ♥ - 27 april 2007 22:08


What would you give to live your life again?
What would you change with a second chance?
And could you learn from the mistakes?

I don't know, I don't know, I don't know...

Av ♥ Janni ♥ - 27 april 2007 20:27

Tja!


Sicken bra/dålig dag det har varit idag. Först var man såklart på superduper humör efter man träffat Cajjo! När jag anlände till min busshållssplats här hemma insåg jag att jag hade missat den gula bussen som jag skulle ta vid lasarettet så jag kom inte in till jobb så att jag kunde sitta i solen. Suck... men inga problem...


Ställer mig och får en burgare av Rikard som säger att det har varit slött från en sida hela dagen så han var på lite halvdant humör. Jag löser Kris på rast, men ska egentligen stå i pommes. Jaja, tänker jag. Blir på halvdant humör av Rikard [som tydligen bjuder henne på en glass :S]. Kris kommer in och jag blir på skitdåligt humör [för att göra lång historia kort].


Jag kom aldrig till pommesen...


Gick halv åtta... lönt!


Musik: HIM - Join Me


Fan, vad jag blir utesugen... jag vill, jag vill, jag vill! Jag väntar till nästa helg, kanske blir rullor inatt? Jag är så sugen faktiskt.


kisskiss!

Av ♥ Janni ♥ - 27 april 2007 14:10

 Tja!


Idag var man uppe kvart över tio och packade ihop sin påse för jag skulle simma med Carro. Tog faktiskt bussen hela vägen för att jag orkade helt enkelt inte gå! haha... Efter simningen kändes det så nyttigt så vill inte äta en bamse lunch. Blev en kaffe och en glass. Skulle kanske tagit en bulle eller något mer. För sent nu! :)


Vi satt på en bänk och käkade glassen och drack mitt förbaskade kaffe. Ska egentligen inte dricka sånt skit. Men det är så gott. Ska sitta på bänken en halvtimme innan jag ska jobba för att det är bara så himla skönt. Vill bara ha sommar och sol och lite brunare ben! Men det kommer väl i augusti. *hahaha*


Nu har tivolit kommit till Helsingborg gott folk. Dags att dra ner!? Jag vet inte om drar ner bara för att vara social. Vill åka rullor ikväll Rikard, vill du det? Ska fråga dig när jag kommer till jubb! Ska snabbt plocka undan, diska och bädda eftersom jag gick upp lite sent imorse! Men känns som om jag ändå hunnit med en del på min icke lediga dag. Blir säkert skojigt på jobb ska du se Janni.


Musik: Muse - Supermassive Black Hole


Dags att pysa iväg till städningen! Hörs senare! ;)


pusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 26 april 2007 22:15

Tja!


Idag var man på Väla och bytte byxorna, nemas problemas... tar bara ett par dagar innan jag får pengarna på kontot. Sen käkade man lite och började strax därefter att jobba till stängning. :)


Mamma och pappa skulle hämta mig efter jobbet och åka med hem på lite kaffe. Så helt plötsligt täffade jag min bror och Line, så de kom med hem de med. Ingen av dem hade ju inte sett katterna på två månader inte min ommålning heller. Oliv? ;)


Kanske blir oliv i ditt gamla vardagsrum också! Då är det bestämt, Janni bor i Nikolajs en och en halva på Västra Berga! wohoo.. billig hyra! Känns som om livet börjar leka igen! Aldrig mer ska jag göra såhär! Jag är jag och tänker inte släppa till!


Kyss mig på min fina lilla stuss [ska sluta svära så mycket]!


Posshaj!



Av ♥ Janni ♥ - 26 april 2007 13:32


http://blogg.aftonbladet.se/12468/perma/372317/


Nä, nu blir jag lite småsur på det företaget. En blogg är någons privata tankar och ska inte påverka hur folk behandlas.


Av ♥ Janni ♥ - 26 april 2007 12:56

Hur kunde det bli så här fel?

Det skulle ju alltid vara du och jag..

Vi skulle ju visa varandra världen och inget fick nånsin komma mellan oss.

Men nånting kommer alltid i mellan och någon slutar alltid älska först.

Men varför kan det aldrig vara jag?

Och nu träffar du mig för att lindra ditt dåliga samvete

och för att hjälpa mig att ta mig igenom min situation.

Men jag vill inte ta mig igenom någonting..


 


Varje litet steg du tar och varje gång som du för,

ditt hår från dina ögon på ett sätt som ingen annan riktigt gör,

och varje gång som du ler,

hugger det till i mitt bröst..

för jag vet att jag aldrig, aldrig, aldrig mer

kommer få ligga bredvid kalla dig för min.


 


Och nu när jag inte har dig, så tycker jag att jag ser dig överallt,

och när blev den här stan så liten?

Och mina vänner försöker trösta..

och drar med mig på fester och presenterar mig alltid extra artigt

men jag skiter i vilket och går alltid hem först,

och jag sover mycket mer än jag borde.

Och jag vet att det går över och kommer kännas bättre

men varför är man alltid en djävla nybörjare på sånt här?


 


Varje litet steg du tar och varje gång som du för,

ditt hår från dina ögon på ett sätt som ingen annan riktigt gör,

och varje gång som du ler,

hugger det till i mitt bröst..

för jag vet att jag aldrig, aldrig, aldrig mer

kommer få ligga bredvid kalla dig för min.


 


Varje litet steg du tar och varje gång som du för,

ditt hår från dina ögon på ett sätt som ingen annan riktigt gör.



Varje litet steg du tar och varje gång som du för,

ditt hår från dina ögon på ett sätt som ingen annan riktigt gör,

och varje gång, åhh!

Av ♥ Janni ♥ - 26 april 2007 10:35


Some things I do for money
Some things I do for free

Av ♥ Janni ♥ - 26 april 2007 10:15


La dagen få
Sin hvile nå
Og natten vil våke for den
Nocturne



Selv mørket må
En gang forgå
Så natten kan føde en dag


La dagen få
Sin hvile nå
Og natten vil våke for den
Nocturne



Selv mørket må
En gang forgå
Så natten kan føde en dag

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards