jANNi    |♥|

Alla inlägg under april 2007

...

Av ♥ Janni ♥ - 21 april 2007 18:15

-

Jag vill ha dig!

Av ♥ Janni ♥ - 21 april 2007 10:32

Don't save me, don't save me

'Cause I don't care!

-

Av ♥ Janni ♥ - 21 april 2007 08:53

Tja!


Idag är man ju trött som vanligt... säger inte god morgon utan trött morgon på er! Ska jobba lite grann idag, men nu är det ju fint väder så känner att jag vill ut och sola. :)


Nu är jag på bättre humör definitivt. Tack så mycket för att du ställer upp för mig! Hade nog varit mycket mer ledsen om du inte hade funnits hos mig när jag är nere. Många som vill, men många gör det fel.


Tack Frankie, nu har jag världens fetaste blåmärket på låret! Och det gör jävligt ont kan jag lova. Katterna får inte ens sitta i mitt knä.. :P I hate you!


Nu ska Janni käka frukost, för hon är jättehungrig som vanligt!


pusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 20 april 2007 21:36

Tja!


Kom precis hem efter jobbet. Tack för du stannade lite på busshållspatsen med mig Kris. I alla fall... tio minuter efter att jag ställt mig i kassan fick jag flippen. Ja, jag visade inte men, shit I was mad! Jag räknade till tio ett antal gånger hehe.. det funkade för jag blev glad sen.


Sen skojades det jättemycket, men sen blev något bara fel mellan dig och mig. Jag tror jag är lite sur på dig på riktigt. Jag sa faktiskt förlåt direkt, det gjorde inte ens du. Men tar du inte emot den ursäkten så var det synd för dig.


Så nu sitter jag här lite små kinkig och hoppas på något skoj ikväll som inte lär hända. Skit samma! Ska upp imorn och jobba bort helgen som vanligt! Ser verkligen fram emot det. Får väl kolla vilka som jobbar och se vilket humör jag måste förbereda mig för. Sorgligt!


Längtar däremot till helgen då en massa ska ut samtisigt. Men du får inte följa med. :P Vad ska jag göra nu då!? Ska först duscha och sen kolla lite på tv, har redan fallit för Kyle XY. Man kan drömma gott om honom i alla fall! ;)


pusshej!


Av ♥ Janni ♥ - 20 april 2007 14:31

Musik: Jay Jay Johanson - On The Radio [Gigi D'agostino Remix]


You better watch your step

You must be on your guard and take it slow

And promise me be careful of what you do

I know you’re strong

I know you'll make it on your own without my help

But please make sure you won't be by yourself


Everytime I hear my song on the radio

I keep moving closer and closer to you

Everytime the DJ is playing my song

I can feel you here by my side all night long


Let's go down

To the dancefloor if you dare

Now's the time

To show that you're not scared


Everytime I hear my song on the radio

I keep moving closer and closer to you

Everytime the DJ is playing my song

I can feel you here by my side all night long

Av ♥ Janni ♥ - 20 april 2007 11:46

 Tja!


Kollade precis på en video. Det känns så overkligt... I videon var jag din och du var min. Saknar dig så otroligt mycket.


Musik: Tomas Andersson Wij - Ett Slag För Dig [varje cell i min kropp, saknar dig. Varje slag i mitt bröst är ett slag för dig.]



PuSsAR!

Av ♥ Janni ♥ - 20 april 2007 11:21

Tja!


Idag fick min lilla flicka körkort! GRATTIS Carro!! wohoo, då har man lift överallt hehe... skojade. :) Är så glad för dig! Jag ska alldeles strax käka frukost, blir lite sen frukost, men hellre det än ingen alls. Jag drömde att det var vi igen! Det var inte alls skojigt att vakna från den drömmen. :(


Sicket jäfla väder! Jag är lite trött på kylan och regnet nu. Men mest blåsten, hör ju bara det svischande ljud utifrån. "Svisch, Rikard kommentar."


Musik: Tomas Andersson Wij - Små Hål I Din Röst


FRUKOST!


pusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 20 april 2007 00:50

Godnatt!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards