jANNi    |♥|

Alla inlägg den 2 maj 2007

Av ♥ Janni ♥ - 2 maj 2007 23:23

Tja!


Idag var det en cpbrud på jobb och skällde på Felicia och Carolina! "Om jag inte hade jobbat hade jag bankat skiten ur henne." Ett litet citat från en av oss. Men i alla fall, har tråkigt. Torra linser.


Kollade på en bra match, eller ja, bättre än HIF i alla fall. Måste som sagt tvätta imorn igen! Orka! Ska hämta smör och kryddeboller hos mammsen innan jag börjar jobba.


Kattfanskap!


Musik: Melody Club - Covergirl



pusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 2 maj 2007 15:12

Tja!


Nu måste jag tvätta imorn med, eftersom den ena tvättmaskinen inte fungerar. Jippi! Nu ska jag strax åka till jobbet, ska svänga inom och köpa kattmat och kattsand innan bara. :)


See ya later!


kisskisshaj!

Av ♥ Janni ♥ - 2 maj 2007 12:01

Tja!


Ja, då tvättar man igen. Har inga rena lakan så tvättar en massa nu. Tvättar jobbeskjortorna också, plus ena skjortan som Jacob använder på sitt jobb. Skrev inte så mycket igår kväll, men det hände inget skojigt, jag delklarerade. Han somnade, men inte kontigt för han hade inte sovit ordentligt. Men nu är han nog normal till nästa gång, hoppas på lite mer saker då. ;)


Längtar tills lördag så mycket. Fan va många det blir ändå om alla kommer *haha*, bara de som är från jobb, sen plus en massa annat folk. Kan inte ens räkna ut hur många som kommer. Men man måste ju påminna dem i tid så de inte glömmer. Så som vissa har gjort flera gånger. ;) Men i alla fall, jag kommer definitivt hitta på lite saker [tro nu inget snuskigt, gott folk], eftersom jag har en person som behöver nanna hos mig, så hon får det. Så måste ta chansen när den kommer, vilket den kommer att göra på lördag. *hihihi*


Hoppas att Charre inte har något emot detta, men hon ville ju själv vara där så. Nu är vi där. Skoj! Vi kanske till och med ses ute, även om du inte planerar så långt fram. Nu ska jag käka något innan jag slänger in nästa tvätt. Vad ska Janni käka då? Kyckling Jacob? *mumma*


Musik: Milk Inc - Oceans [Dj Wout Remix]


pusshej!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards