jANNi    |♥|

Alla inlägg den 3 maj 2007

Av ♥ Janni ♥ - 3 maj 2007 22:39

Tja!


Ska snart sova, men är lite hungrig. Sitter och planerar inför lördag. Ska träffa Liz imorn... yay! Vi ska gå lite på Väla och gå på promenad. Mysigt i solen med glass! Ska ta av mig sminket nu och lägga mig och läsa lite tidning tror jag! 


Musik: Reamonn - Supergirl



Kisskiss!

Av ♥ Janni ♥ - 3 maj 2007 21:24

Tja!


Det har aldrig varit skönare att vara hemma som det är idag. Idag skulle jag ju handlat lite och hem till mamma. Jag orkade inte så jag bad henne handla åt mig. Hon gjorde det! TACK!


Så nu kan man äntligen tvätta håret igen, så ska göra det imorn bitti. Jag är ledig så ska till systemet och sen fixa mig inför lördag. Vad ska jag mer? hmm... jag vet inte mer. Idag då, jag ska väl käka något och sen kolla lite på tv. Som vanligt så missar jag Kyle XY eftersom jag jobbar sent. Men ingen fara! Jag har ju fler torsdagar framför mig, hoppas jag i alla fall!


Jag hoppades på att du skulle svara mig med sms, men det gjorde du inte. Jag hoppades på att du var på msn, det var du inte. Var är du? Jag vill prata med dig. Hör av dig!


Musik: Scorpions - Always Somewhere



pusshaj!

Av ♥ Janni ♥ - 3 maj 2007 15:13


I'm off now!


kisses!


Av ♥ Janni ♥ - 3 maj 2007 11:13

Arrive at seven the place feels good

No time to call you today

Encores till eleven then Chinese food

Back to the hotel again


I call your number the line ain't free

I like to tell you come to me

A night without you seems like a lost dream

Love I can't tell you how I feel


Always somewhere

Miss you where I've been

I'll be back to love you again


Another morning another place

The only day off is far away

But every city has seen me in the end

And brings me to you again


Always somewhere

Miss you where I've been

I'll be back to love you again

Av ♥ Janni ♥ - 3 maj 2007 10:55

Tja!


Känns som om jag upprepar mig själv här. Jag ska tvätta resten som inte blev rent första gången. Jag är trött. Väntar på att mina mackor ska tina så jag kan äta dem. Okej, efter att blivit störtväckt tiiiidigt imorse stack han. Sen sa han dagens händelseförloppet till mig inatt. Och det som var det roliga i det här var att han ringde imorse och väckte mig. Sa att det var så som han hade sagt det och nu ångrar jag mig för en sak jag inte gjorde. Det är inget snuskigt nu så tänk inte ens så!


Men i alla fall, plocka undan och sen åka tidigare som vanligt eftersom jag måste göra lite saker innan. Inte så att det var så svårt att bära den 6 kilo tunga kattsanden själv till bussen igår [tack för att du inte bar den!! ;)]. Undrar vem som jobbar idag då!?


Har så mycket som jag måste hinna känns det som. Och då menar jag inte det som jag gör dagligen.


Musik: Scorpions - Wind Of Change [Acustica]


pusshej!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards