jANNi    |♥|

Alla inlägg den 6 maj 2007

Av ♥ Janni ♥ - 6 maj 2007 23:56

Tja!


Janni var till och med med på nightlife. Me look so cute. Kristoffer är den snaggade i bakgrunden med tattoos och den blonda krulliga saken är Carolina! :) [observera att det är bild nummer 8]


Have a najs night!


pusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 6 maj 2007 19:21


Du är äcklig, ingen vill ha en sån som dig!

jt.

Av ♥ Janni ♥ - 6 maj 2007 18:07


You spend your nights alone
And he never comes home
And everytime you call him, all you get's a busy tone
I heard you found out
That he's doing to you
What you did to me
Ain't that the way it goes
When you cheated, girl
My heart bleeded, girl
So it goes without saying that ya left me feeling hurt
Just a classic case scenario
Tale as old as time
Girl, you got what you deserved
And now you want somebody
To cure the lonely nights
You wish you had somebody
That could come and make it right
But girl, I ain't somebody
I'm out of sympathy
See..

...

Av ♥ Janni ♥ - 6 maj 2007 17:33


Gillar du toalettpapper?

...

Av ♥ Janni ♥ - 6 maj 2007 16:00
Av ♥ Janni ♥ - 6 maj 2007 15:49

Tja!


Oj, oj, oj! Igår hände det grejer, som vanligt! *hehehe* Vi åkte till Charre och där var Jennianne, Carro, sen två knäppa brudar som hade lite åsikter om mig! I alla fall, efter ett tag så kom även Carros kompisar, Elouise, Loiuse, Carro och Simon [min och Elles klasskamrat från Norrlycke!?]. Kristoffer ringde mig när han var vid pizzeria Torino så jag gick och mötte honom. Najs! Efter ännu ett tag kom Rikard med ettan från knutan, eftersom att han tog tåget efter att han missade den gula bussen för att han fick reda på att den gröna bussen inte gick från ödåkra efter klockan sju på helger! Vi fick för oss hela tiden att det var fredag. Men, jaja, gick och mötte honom och sen blev det skitsnack och en massa foton resten av kvällen.


Vi bestämde oss [alla andra utom jag] för att gå ner till stan, så jag tog på mig mina dansskor [aj,aj,aj] så vi promenixade ner mot tivvan. Kom in och det var lite folk som vanligt, men vi började typ dansa direkt. Trevligt, trevligt! Kristoffer var lite på fel dansgolv, men han dansade i Schlagerbaren ändå. Shit som vi dansade resten av kvällen. Det var najs!


Träffade så mycket folk i helgen! Tja, känner du inte igen mig? Efter ett liten stund av att gå igenom alla som jag känner sa jag. Stefan? Självklart var det Stefan. Min brors polare som är såååå jäkla snygg. Och fick inte med honom att dansa med sina tre glas med cider!? Menar hur mycket dricker han! *hihihi* Dansa bland annat med Alex, en annan klasskamrat och Lykke, min lilla gomma på KnutanDonken! We rule the Schlagerbar [precis som sommaren 2005, den bästa sommaren i mitt liv]! Och shit, den killen som inte kunde sluta följa efter mig! OMG! Lägg ner!


Men shit, jag gjorde inte det som du sa gomman! Han och jag har ett komplicerat förhållande och du skulle bara veta hälften av hur vi har det. Det är bara han och jag som vet spelreglerna. Det var ju trevligt nere vid "stranden". En ny kille. yeah right! ;) Det är alltid du & jag när vi går ut. Du vet vad jag vill och inte vill och tvärtemot. Din lilla prinsessa kom med på bild! :P


Sten, sax & påse?


Till alla som var med och gjorde kvällen speciell! TACK!


Musik: Reamonn - Supergirl



pusshej!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards