jANNi    |♥|

Alla inlägg den 8 maj 2007

Av ♥ Janni ♥ - 8 maj 2007 23:36

Tja!



Nä, nu ska nog Janni sova tror jag. Jag har inte gjort något vettigt idag alls. Kolat lite p film och busat med kissarna. Jag fick inte ens träffat dig heller. Nu ses vi ju inte på flera dagar. Det känns tråkigt för du gör att saker och ting blir mycket lättare att göra. Du är alltid lika förstående för mig och även om jag gnäller på dig och surar. Du kan alltid vända på mitt humör. Ibland utmanar du dig själv att vända på det till och med. Men i vilket fall som helst så är du dig själv! Det gillar vi! :D



Musik: Linkin Park - Nobodys Listening


pusshej!

...

Av ♥ Janni ♥ - 8 maj 2007 20:58

Tja!


Blir det någon film nu? Klockan är ju nio!



puss!

Av ♥ Janni ♥ - 8 maj 2007 19:12

Tja!



Filmen är slut och den var ju lite löjlig faktiskt. Kommer nog en tvåa ska ni se. Orkar inte skriva en massa. Tog hem bilden så nu slipper ni länka för att se den. :)


pusshej!



Av ♥ Janni ♥ - 8 maj 2007 16:31

Tja!


Sådär, nu är man duschad och ska börja diska lite. Orkar inte! Sen tror jag inte att han bryr sig om det är diskat ändå. Men ska dammsuga bort katthår i alla fall. Ska ner inom Willys för att jag är sugen på en massa godis till filmen så vi måste köpa det med eller hur André? Choklad som vanligt då! Men lite måste vi ju ha!


g2g


kisskisshaj!


[Bilden föreställer Kris, Liz, Janni och Jennianne] Najs!

Av ♥ Janni ♥ - 8 maj 2007 15:32

Tja!



Det är fan ingen bra dag idag! Så länge Du & Jag är vänner igen och det är  alltid något.


Ska få lite besök idag, vi ska kolla lite på Ghostrider. Har inte sett den ännu så hoppas på att den är bra. *hahaha*



..................................................
.........................................



Hur kan mitt psykiska tillstånd förändras så mycket bara av att bli rörd av någon jag älskar!? Hur kan han göra mig så lycklig bara för stunden han är här och direkt när han går så faller jag samman!? Varför ska jag behöva må så dåligt för?



pusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 8 maj 2007 13:06


jag vill bara sova bort all smärta...


..................................................
...................................


Musik: Bush - Letting The Cables Sleep [NOW Remix]




You in the dark
You in the pain
You on the run
Living a hell
Living your ghost
Living your end
Never seem to get in the place that I belong
Don't wanna lose the time, lose the time to come



Whatever you say, it's alright
Whatever you do, it's all good
Whatever you say, it's alright



Silence is not the way
We need to talk about it
If heaven is on the way
If heaven is on the way






You in the sea
On a decline
Breaking the waves
Watching the lights go down
Letting the cables sleep



Whatever you say, it's alright
Whatever you do, it's all good
Whatever you say, it's alright



Silence is not the way
We need to talk about it
If heaven is on the way
We'll wrap the world around it
If heaven is on the way
If heaven is on the way

Av ♥ Janni ♥ - 8 maj 2007 01:05


Don't leave me in all this pain
Don't leave me out in the rain
Come back and bring back my smile
Come and take these tears away
I need your arms to hold me now
The nights are so unkind
Bring back those nights when I held you beside me



Un-break my heart
Say you'll love me again
Un-do this hurt you caused
When you walked out the door
And walked outta my life
Un-cry these tears
I cried so many nights
Un-break my heart, my heart



Take back that sad word good-bye
Bring back the joy to my life
Don't leave me here with these tears
Come and kiss this pain away
I can't forget the day you left
Time is so unkind
And life is so cruel without you here beside me



Un-break my heart
Say you'll love me again
Un-do this hurt you caused
When you walked out the door
And walked outta my life
Un-cry these tears
I cried so many nights
Un-break my heart, my heart




Ohh, oh
Don't leave me in all this pain
Don't leave me out in the rain
Bring back the nights when I held you beside me



Un-break my heart
Say you'll love me again
Un-do this hurt you caused
When you walked out the door
And walked outta my life
Un-cry these tears
I cried so many nights
Un-break my heart, my heart




Un-break my
Un-break my heart, oh baby
Come back and say you love me
Un-break my heart
Sweet darlin'
Without you I just can't go on
Can't go on

Av ♥ Janni ♥ - 8 maj 2007 01:01


janni ledsen nu.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards