jANNi    |♥|

Alla inlägg den 9 maj 2007

Av ♥ Janni ♥ - 9 maj 2007 23:09


Do you know what it feels like loving someone that’s in a rush to throw you away.
Do you know what it feels like to be the last one to know the lock on the door has changed.

...

Av ♥ Janni ♥ - 9 maj 2007 22:52


How can I love you, How can I love you, How can I love you . . . .
If you just don’t talk to me, babe.

Av ♥ Janni ♥ - 9 maj 2007 22:28

Tja!



Lalala, nu har mammi åkt hem. Hon var snäll och hämtade mig idag efter jobb. Vet inte om jag ska till Väla imorn och gratulera min lilla älskling. Han blir ju bara större och större. Men schyss! Ingen får veta det! ;)



Jag har lite tråkigt, vet inte vad det finns för kul att göra efter nio hemma själv om det inte går någon film på tv. *hahaha*



Hoppas du har det trevligt ikväll med god mat och bra sällskap? Hoppas vi ses i veckan.



"Kaffe är något man dricker i sällskap."



Musik: Enrique Iglesias - Do You Know [Ping Pong Song]




pusshaj!

Av ♥ Janni ♥ - 9 maj 2007 17:05

Tja!


Jag var så trött imorse att jag inte orkade skriva, jag hade verkligen superduper problem att komma upp i tid. Så jag sitter och skriver en liten kråka nu. Jobb har varit långtråkigt tills Cajjo och Jeppe kom. Hej älskling, hur är läget idag? frågade han. Har du med förstärkaren? undrade jag då. ;)


Sitter och käkar mig spyigt mätt på en burgare. :S Behöver nog ingen kvällsmat idag inte! Mammi kommer och hämtar mig idag när jag slutar halv nio! Orkar verkligen inte jobba mer idag, fast jag vill stå i kassa i så fall... pls!


Blir det någon song contest på lördag gott folk?


Snart är min lilleman stor pojke!


pusshej!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards