jANNi    |♥|

Alla inlägg den 11 maj 2007

Av ♥ Janni ♥ - 11 maj 2007 21:51



Sometimes I think of letting go.

And never looking back.

And never moving forward so.

There would never be a past.

Av ♥ Janni ♥ - 11 maj 2007 21:41


I am colorblind,
Coffee black and egg white.
Pull me out from inside.



I am ready,
I am ready,
I am ready,
I am....



Taffy stuck and tongue tied,
Stutter shook and uptight.
Pull me out from inside.



I am ready,
I am ready,
I am ready,
I am...fine......



I am covered in skin,
No one gets to come in.
Pull me out from inside.


I am folded, and unfolded, and unfolding.
I am,
colorblind,
Coffee black and egg white.
Pull me out from inside.


I am ready,
I am ready,
I am ready,
I am....fine.
I am.... fine.
I am fine

Av ♥ Janni ♥ - 11 maj 2007 21:17

Tja!



Idag städade jag faktiskt, inte ofta som jag säger att jag ska städa och sen verkligen gör det! Tog mig i kragen och började och det gick ju bra trots allt. Efter det så pratade jag med min lilla broder, han vill att vi skulle leka idag, men jag ville ha hit Jacob.


Jacob kom, men vi fick inte pratat så mycket. Vi sov mest, kunde inte låta bli att sova för jag kände mig så trygg där i hans armar! Sen körde han mig till Konsum eftersom Willys hade precis stängt. TACK!


Nudå! Ja såklart saknar jag Jacob! I alla fall, vi ska ju se Bo Kaspers när du väl kommer, men jag ska sova tidigt! :P



Musik: Kent - Ett tidsfördriv att dö för



pusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 11 maj 2007 11:44

Tja!



Janni då, som vanligt sover jag alldeles för länge. Det borde vara förbjudet att vara så skönt att sova. Nu blir det snart mat och rakt på städningen som är så jätterolig!?



Ikväll blir det antagligen att vi umgås lite, vi gjorde ju inte det igår! Msn är inte att umgås! Ska bli trevligt, men måste lägga mig i tid för jag ska upp klockan sju imorn bitti. Inget som jag sådär ser fram emot! Tvivlar att jag kommer göra det dock. *hahaha*



Musik: Pink Floyd - Wish You Were Here



[bilden föreställer ett par vackra donnor som är lite förfriskade aka. Jennianne och Elle]




pusshej!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards