jANNi    |♥|

Alla inlägg den 12 maj 2007

Av ♥ Janni ♥ - 12 maj 2007 20:31

Tja!


Jag mår nog bättre om jag träffar lite folk och kollar på Eurovision Song Contest! Må bästa bidrag vinna!


Lycka Till!


pusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 12 maj 2007 19:49


Notice me, take my hand
Why are we strangers when
Our love is strong
Why carry on without me


 

Everytime I try to fly, I fall
Without my wings, I feel so small
I guess I need you, baby
And everytime I see you in my dreams
I see your face, it's haunting me
I guess I need you, baby


I make believe that you are here
It's the only way I see clear
What have I done?
You seem to move on easy




And everytime I try to fly, I fall
Without my wings, I feel so small
I guess I need you, baby
And everytime I see you in my dreams
I see your face, you're haunting me
I guess I need you, baby



I may have made it rain
Please forgive me
My weakness caused you pain
And this song's my sorry



At night I pray
That soon your face will fade away


And everytime I try to fly, I fall
Without my wings, I feel so small
I guess I need you, baby
And everytime I see you in my dreams
I see your face, you're haunting me
I guess I need you, baby






My life means nothing without you! You are my wings!


Av ♥ Janni ♥ - 12 maj 2007 18:25

Tja!


Jag orkar inte med detta, jag mår inte alls bra just nu! Att du åker hit och visar lägenheten för främlingar som du ska byta lägenheten med. Jag tycker detta är så jävla orättvist så det är inte sant. Det är fan inte bara din lägenhet. Jag orkar inte blir arg och ledsen idag, för har jag inte tid!


Jag är så otroligt glad över att du fortfarande finns där för mig. Jag trodde det var kört på riktigt efter idag! Det var mysigt igår även om jag inte fick mig en enda timmes sömn.


Måste duscha nu!


pusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 12 maj 2007 15:16


skrev värsta inlägget nyss men det raderades... jag pallar inte skriva ett nytt på två minuter!


pusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 12 maj 2007 07:57

Tja!


Jag har inte sovit en timme ens!? Orkar inte jobba såhär! Shit, skulle ju till och med varit ledig egentligen. Jag är så snäll. :D


Ska bli kuligt ikväll!


Pusshej!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards