jANNi    |♥|

Alla inlägg den 14 maj 2007

Av ♥ Janni ♥ - 14 maj 2007 22:28

Det var vinter vid min bädd
Mörkret vilade runt mitt hus
Jag var ensam men beredd
På att gå mot en stjärnas ljus
Natten verkade ren och klar
Vindar knackade och försvann
Och jag kände samma sak
Som den första gång vi såg varann



Och som i en dröm, som i en dröm
En ängel
Passerade genom mitt rum
Så nära så sann som nu
Och jag önskade det var du
Jag önskade det var du
Men det var inte du


I en skog med bara träd
Fyra vindar slet itu
Jag var vilsen men beredd
På att gå samma stig som du



Jag sov i kärlekens salong
Jag sov med längtan i min hand
Och jag hörde samma sång
Som den första gång vi såg varann



Och som i en dröm, som i en dröm
En ängel
Passerade genom mitt rum
Så nära så sann som nu
Och jag önskade det var du
Jag önskade det var du
Åh kom intill mej nu

Av ♥ Janni ♥ - 14 maj 2007 20:20

Tja!


Idag fyller mammsen år så vi har grillat och käkat tårta. Mims... men nu är Janni mätt!


Jag minns förra året så väl. Jag var så lycklig att vara tillbaka hemma i din famn efter jag varit borta från dig. Jag minns att det kändes som vi träffades där för första gången. Jag vågade knappt titta på dig så generad jag var. :) Som jag hade saknat dig varenda sketen dag! Det enda jag ville var att åka hem och hoppa upp i dina armar på knutpunkten!


~ Jag saknar ~


puss!

...

Av ♥ Janni ♥ - 14 maj 2007 12:54


Musik: Per Gessle - Som I En Dröm


Jag önskar att det var du.

Av ♥ Janni ♥ - 14 maj 2007 12:42


Förlåt mig så mycket!

Av ♥ Janni ♥ - 14 maj 2007 11:22


Jag blir så trött. Jag orkar inte. Jag vill bara bort...




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards