jANNi    |♥|

Alla inlägg den 5 juni 2007

Av ♥ Janni ♥ - 5 juni 2007 23:19



När du lekte med de andra barnen på gatan - lekte jag med vägen!

Av ♥ Janni ♥ - 5 juni 2007 23:13

Tja!


Jag har inget att göra nu mer. Hjälp! Kollade på en töntig kärleksfilm. Jag har aldrig gillat den sortens filmer! Blähä!


Får väl gå till sängs tidigare än vad jag trodde ikväll. Blir nog till och med innan klockan slagit tolv!? Sällan!


Janni gillar rosa!


Musik: Mark Oh feat Tjerk - Words




pussen!


Av ♥ Janni ♥ - 5 juni 2007 21:26

[Bilden presenterar den utomordentligt härliga Vince/Vice som också var mindre än vad han är nu när vi fick honom. Min lilla tjockis!] 


Tja!


Ja, då var det dags igen för att fira Sverige. Undrar bara vad det är som vi gjort så bra för att vi ska fira oss själva. :D Janni är inte ledig imorn mer, tog Carros tid eftersom hon var sjuk liten snooooorunge. Jahapp, ska i alla fall träffa mamma efter ändå som vi hade bestämt. Hoppas inte jag måste anstränga mig imorn för mycket bara.


Idag var det fika på stan med Cajjobejb and a whole lot off gozzip! Yay, länge sen! Har inte simmat på hela maj månad. Jag vet skam över mig och skam över min ko! grrrr... only a few will get that!


Nu ikväll blir det nog lite tivi och kräng in solitude. Haha, by the way, jag är alldeles för smal. Fast "politiskt" sätt är jag väl okej, men inte enligt din personliga åsikt. Enligt dig är jag för smal, i varje fall så är jag som jag är och kan inte bli mycket mer annorlunda. whoopa!


Drick nu för helv... inte upp min dricka! Jag har ju inte fått den ännu! Jag ska giva dig på moppo! ;)


Musik: Ferry Corsten & Shelley Harland - Holding On [så jävla 2005!]


pusshej!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards