jANNi    |♥|

Alla inlägg den 6 juni 2007

Av ♥ Janni ♥ - 6 juni 2007 22:18


Der var engang hvor du kunne få mig til at gøre alt
Stile op klokken lort fordi det virkelig gjaldt
Og jeg har taget mine slag og rejst dig når du faldt
Men det er slut nu

Jeg synes du skulle tage dine ting nu og gå din vej
Jeg er sikker på, du finder én der finder sig
I alle de fucked up ting som du har budt mig
Det er forbi baby

Prøv at forstå jeg vil have du skal gå – nu
Ikke flere ord, ikke mere snor – nu
For inderst inde ved du godt, det er for sent

For alle de gange du har brændt mig af
For al den tid jeg aldrig får tilbage
For alle de gange du har skuffet mig, ja
Og glemt mig, gemt dig, brugt mig, fuck dig

For alle de gange du har pisset mig af
For alle de gange du var alt for svag
For alle de gange du har disset mig, ja
Og glemt mig, gemt dig, brugt mig, fuck dig
Så fuck dig…

Der var en tid hvor jeg var sikker på at du var den
Som jeg skulle græde med og grine med og elske men
Du har bevist, du var den forkerte mand at stole på
Så det er slut nu

Prøv at forstå jeg vil have du skal gå – nu
Ikke flere ord, ikke mere snor – nu
For inderst inde ved du godt, det er for sent

For alle de gange du har brændt mig af
For al den tid jeg aldrig får tilbage
For alle de gange du har skuffet mig, ja
Og glemt mig, gemt dig, brugt mig, fuck dig

For alle de gange du har pisset mig af
For alle de gange du var alt for svag
For alle de gange du har disset mig, ja
Og glemt mig, gemt dig, brugt mig, fuck dig
Så fuck dig…



Anna David - Fuck Dig

Av ♥ Janni ♥ - 6 juni 2007 22:07


No I can't forget this evening
Or your face as you were leaving
But I guess that's just the way the story goes
You always smile but in your eyes your sorrow shows
Yes, it shows

No I can't forget tomorrow
When I think of all my sorrow
When I had you there but then I let you go
And now it's only fair that I should let you know
What you should know



I can't live
if living is without you
I can't live
I can't give anymore
I can't live
if living is without you
I can't give
I can't give anymore




Well I can't forget this evening
Nor your face as you were leaving
But I guess that's just the way the story goes
You always smile but in your eyes your sorrow shows
Yes, it shows

I can't live
if living is without you
I can't live
I can't give anymore
I can't live
if living is without you
I can't live
I can't give anymore
No I cant live
No I cant live
I cant live
No I cant live
No I cant live
If living is without you
I can't live
I can't give anymore
Can't live..



Av ♥ Janni ♥ - 6 juni 2007 21:28

Tja!


Orkar inte skriva så mycket. Vaknade och jag mådde piss, men ändå åkte jag och jobbade. Jag måste jobba klart nu till måndag innan jag kan vila. I alla fall så har jag inte kunna röra mig särskilt mycket idag. Jag har fått värk i hela min kropp! Kan ju vara mitt dåliga immunförsvar på grund att jag äter som en kratta att jobbat nu hur länge som helst! Plus att jag umgåtts med sjuklingar hela tiden. Inte bra Janni! Finns en till anledning.


Kan inte sjukanmäla mig nu! Bajs! Bara till augusti, det klarar du Janni! Ska ta mig ett riktigt hett bad nu strax!


pusspuss

...

Av ♥ Janni ♥ - 6 juni 2007 00:42




Would you mind if I killed you?

Would you mind if I tried to cause you have

Turned into my worst enemy?

You carry hate that I feel

It's over now

What have you done?


I've been waiting for someone like you

But now you are slipping away

(what have you done now?)

Why? why does fate make us suffer?

There's a curse between us

Between me and you


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards