jANNi    |♥|

Alla inlägg den 7 juni 2007

Av ♥ Janni ♥ - 7 juni 2007 23:21


seriöst, det känns som om jag kommer dö! håll om mig!

Av ♥ Janni ♥ - 7 juni 2007 23:18


Fade you star
Fade from my heaven
Fade for the promise
Of forgetting
If I stared and you'd
Be shining through
I would probably still see you

Farewell my guest
You were the only one
Who saw the door
Might be open
If I only could have
Told you then
That the lock just was broken

There was no place
There was no time
There was no place
There was no time

Av ♥ Janni ♥ - 7 juni 2007 20:59



~ Badar ~


- Mitt frusna hjärta hade behövt dig -

Av ♥ Janni ♥ - 7 juni 2007 20:43

Tja!


Hemma! Oh, gud vad skönt... Jaha, gick upp halv åtta och vi körde till jobb. Mötet började åtta och snacka om att det blev en massa påhopp! :P Jag tog inte illa upp, men såg att vissa gjorde det! *hihihi* Imrgon kommer att bli lika bra/dålig som idag! Yay!? eller ngt!?


Trodde inte att jag skulle klara dagen, men efter en del piller och mååånga hetingar, så blev jag mycket bättre. Nu är det min hals som spökar ja, djävlar i det!


Shit, jag e lite betuttad i killen som kom och handlade. Jag fick reda på att han jobbade i Hyllinge också. De som har ringt mig som galningar och jag inte har svarat! Nu vill jag verkligen jobba i Hyllinge, sa jag! Ring mig bejb! ;) "Vem pratar vi om nu, Ola i Lund eller Ola i Lund?" "Jamen, Ola i Lund såklart!"


När Jennianne kom och skulle handla stod där en kille bredvid och så sa jag att jag hade haft tre snygga killar redan. Så tittade han på min och henne och blinkade... så sa jag att jag skulle ändra till fyra, vad han log därefter! ;) *wink wink*


Natalie! Natalie! Ingen sjunger denna bättre än min älskling! Du är skitbra, speciellt när du är sjuk. [Tack för myset på jobb by the way, blev glatt överraskad och "massagen" inatt!] :D


Musik: William Orbit - Barbers Adagio For Strings [Ferry Corsten Remix]



pusshej!


Av ♥ Janni ♥ - 7 juni 2007 20:27


You don't know of the strings you're pulling
They've been hanging loose on me
I go crazy when I feel them moving
cause' it reminds me I don't let you be free


I'll go through a fire for this
I'll go all the way and hope there's a loophole we've missed



My name can't live up to this matter
So don't say it if you don't want what it will bring

And if you are scared of this dirty weather
I think you should rush off for your thing



I'll be in the fire for you
My senses don't work so well when I'm hurt
but I've said I love you
I'll be in the fire for you
I'll wait in the fire and I will hope
I'm still there when you're through



- Jag hoppas att du kommer ihåg -

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards