jANNi    |♥|

Alla inlägg den 12 juni 2007

Av ♥ Janni ♥ - 12 juni 2007 23:14

Tja!


Såg filmen om Heidi Fleiss, hon var så cool den bruden. I wanna have her balls.


I alla fall...


Var på Väla och skulle käka på Grafitti, passade på att hälsa på Sandra på jobbet och säga att jag var sjukskriven. Så, nu är jag ledig så jag fick lite böcker och tidningar av mämmi som jag ska börja läsa. Hoppas jag orkar dem igenom bara. Sen ska jag ladda hem ett ton med filmer ut i fall att jag blir så uttråkad av att läsa. Vilket jag vanligtvis blir! :D


Sen åkte vi för att checka läget hos pojkarna. Hmm.. jag är mycket tveksam. Inte för att det inte kommer blir snyggt, men gjort i tid! Jag vet att pappsen klarar av det. Vi hade ju f.. värsta helrenovering av nedervåningen och det hela slutade samma dag som jag tog studenten! Tajmat eller vad!


Jag är trött, och det brukar vara så att jag får feber om kvällarna så det har blivit en vana att ha tempen på mig när jag bloggar. Nope, ingen feber ikväll inte! wohooo!


By the way, tack för kommentaren bejbihun, finns ingen annan än du som skulle säga så!


Musik: A-Ha - You'll Never Get Over Me



Pussen!





Av ♥ Janni ♥ - 12 juni 2007 16:26

Tja!


Ögglade igenom Hostel part II, precis och den verkade vara lite mindre rälig än ettan. En rolig grej som händer, sluta läsa nu om du inte vill veta, är att en brud klipper av en killes kuk. Aaaaaaaaaaaj!


Musik: Röyksopp - Someone Like Me


pussen!



Av ♥ Janni ♥ - 12 juni 2007 15:35

Tja!


Nu har vi packat lite och jag ska till min nya lägenhet och kolla lite mått och sånt hur det går för grabbarna. :D


För övrigt är jag nu sjukskriven i ett par dagar. Vad i helv... ska jag göra de dagarna? Finns ju inget att göra, få ju inte sola heller. Ovanpå flytten och sjukdomen så måste jag flytta långt innan den 1 juli. Kul att de ens tänker på mitt schema och inte frågar mig om när jag kan. Jag tänker inte flytta på midsommar f..! Det är ju ändå allt i lägenheten som är mitt nästan.


Detta är det jobbigaste jag gjort i mitt liv. Jag hatar detta så mycket, bra att jag kan beklaga mig för dig ändå. TACK!


Jag hann heller inte få över mamma, mormor och min moster innan jag flyttar. Vi som alla är prylbögar. Men är så glad för min första lägenhet. Den tanken hade jag f.. inte när Jacob och jag flyttade in hit i december. Jag hatade den förändringen som hade skett, även om jag inte längtade efter något annat än att flytta! Jag vet inte vad som var fel, men det var ju inte du. Folk har frågat/sagt att om jag var lycklig? Jag var inte nog inte det. Det var inte på grund av dig och det visste jag hela tiden även om jag var lite förvirrad så skulle jag aldrig lämna dig. Aldrig. Jag vet bara inte vad det var som gjort mig så arg. Jag önskar att jag hade sett detta innan det skedde!


Musik: A-Ha - Thought That It Was You


________________________________________________


I thought that it was you
The things you saw me do
They were true



Little did I know
You found me in your joy
And there was I, a little boy

My shadows they're not new
My soul's split in two 
I thought that it was you


This Christmas snow that falls
Gives silence to us all, amen, amen




You know my deepest sin
You've seen me deep within
So fill me now like wind
And let the miracle begin

There's a river and you know
There's a place we used to go
That's where I throw our ashes now


I must have walked into a cave
Among these things that you must save
And there I touched the grave


You know my deepest sin
You've seen me deep within
But fill me now like wind
And let the miracle begin

You know my deepest sin
You've seen me deep within
But fill me now like wind
And let the miracle begin

Sometimes I felt so sure
When I opened up your doors
That there'd been no one there before


You know my deepest sin
You've seen me deep within
But fly, fly higher from it
Just look into my eyes

You know my deepest sin
You've seen me deep within
But fill me now like wind
And let the miracle begin

And the secrets that you say


__________________________________________________


Pusshej!



[ 2007-06-12 - 10 000 besökare ]

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards