jANNi    |♥|

Alla inlägg den 13 juni 2007

Av ♥ Janni ♥ - 13 juni 2007 23:52

Tja!


Nu är jag inte trött, men har lite hosta och torra linser. Så sängen kallar och lite tidningar. När solen kommer fram imorgon, om den nu alls kommer fram så ska jag börja på en av böckerna. Ska nog gå bra ändå!


Musik: H I M - Gone With The Sin




poss!

Av ♥ Janni ♥ - 13 juni 2007 21:12

Tja!


Nu har jag sett The Holiday, betyg: 4 av 5. Kan ni tänka er. Jag som hatar kärlekskomedier. Denna tog mig faktiskt lite med storm och var förvirrad hur den kunde göra det. Jag tyckte att den stämde bra in på mitt liv. Så det så!


Nu blir det väl lite paus med film och kanske kollar på Smallville. Ska kränga lite chips och lite coca cola. Burkar smakar bättre än flaska för mig just nu. Annat smakar bara mögel!


Musik: Chris Daughtry - It's Not Over


pussen!





Av ♥ Janni ♥ - 13 juni 2007 18:06

Tja!


Idag har jag sovit till klockan ett. Tänker sova så mycket som möjligt om kvällarna och så så jag kan bli frisk så snabbt som möjligt.


Efter jag vaknade hade jag fått hem lite filmer och sånt så jag satte igång Spiderman 3, betyg: 3 av 5. Kändes lite väl utdragen, men helt okej att titta på utom när jag satt vid datorn och msnade i slutet.


Efter blev det Little Miss Sunshine, betyg: 4 av 5. Denna var en jättego lågbudgetfilm. Gillade nästan allt i filmen, utom att den ibland var lite frånvarande. Så jag höll på med annat, men den var bra i helhet.


Nu har jag äntligen duschat och ska ner och köpa lite mat för jag känner mig lite hungrig såhär på kvällen. Sen blir det väl mer film, lite godis, hostmedicin och penicillin. Good snacks!


Musik: Papa Roach - To Be Loved





pusshej!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards