jANNi    |♥|

Alla inlägg den 15 juni 2007

Av ♥ Janni ♥ - 15 juni 2007 17:36

Tja!


Nu har jag sett Music And Lyrics, betyg: 4 av 5. Jag tyckte denna var en bra film. Inte så mycket kärlek utan mer komedi. BRA! Igår skulle jag sett Sunshine, betyg: 2 av 5. Kunde inte varit mindre intresserad. Ska prova se den igen någon dag när jag är mer på humör. Men annars tyckte jag inte att det var någon bra film. :)


Jag är mega trött och jag har inte vilat mig ännu. Jag vill inte somna och sen vakna igen när klockan är mycket. Jag får väl diska och plocka undan allt skräp som jag samlat under gårdagen och idag.  


Pusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 15 juni 2007 15:40





Du’ min nat, du’ min dag
Du er alt hvad jeg vil ha’
Du er den jeg vil dele mit liv med hvis jeg kan
Men ingenting kommer let
Og lige nu er vi langt fra tæt
Og jeg ved godt det’ min skyld baby



Jeg ved godt at jeg har tvivlet på dig
Vidste ik’ om du var rigtig for mig
Jeg ved nu at jeg har været et fjols
Er du ved at gå nu



Baby har vi nu messet alting up
Ville det være bedre bare at stoppe
Jeg ved det ik’, men nu går det op for mig
At du’ min baby


Hvad nu hvis du gik fra mig
Hvordan skulle jeg ku’ leve uden dig
Baby, hvad nu hvis du gik fra mig i nat





Jeg har hørt dine venner siger
Du kan få mange andre piger
Og jeg ved godt de ikke fatter hvad du laver med mig
Jeg har ting jeg skal lære
Som gir bekymring og besvær
Men lad mig ændre alt for dig



Jeg ved godt at jeg har tvivlet på dig
Vidste ik’ om du var rigtig for mig
Jeg ved nu at jeg har været et fjols
Er du ved at gå nu



Baby har vi nu messet alting up
Ville det være bedre bare at stoppe
Jeg ved det ik’, men nu går det op for mig
At du’ min baby





Hvad nu hvis du gik fra mig
Hvordan skulle jeg ku’ leve uden dig
Baby, hvad nu hvis du gik fra mig i nat
Hvad nu hvis du gik…

Av ♥ Janni ♥ - 15 juni 2007 15:05

Tja!


Jag orkar inte läsa mer bok just nu.. Har tagit en matpaus och kollar lite på Smallville som går på tivi. Maja och legat i mitt knä under hela tiden som jag har legat och läst. Det är faktiskt det bästa med att ha någon här exakt hela tiden. Hon kan ju också vara jobbig, men det är så sällan.


Känns som jag vill vila mig lite en stund. Skriver mer sen!


Musik: Reamonn - Supergirl




possen!


Av ♥ Janni ♥ - 15 juni 2007 14:41



Deana Carter - Once Upon A December



Dancing bears, painted wings

Things I almost remember
And a song someone sings
Once upon a December

Someone holds me safe and warm
Horses prance through a silver storm
Figures dancing gracefully
Across my memory

Far away, long ago
Glowing dim as an ember
Things my heart used to know
Once upon a December




Someone holds me safe and warm
Horses prance through a silver storm
Figures dancing gracefully
Across my memory

Far away, long ago
Glowing dim as an ember
Things my heart used to know
Things it yearns to remember




And a song someone sings
Once upon a December..

Av ♥ Janni ♥ - 15 juni 2007 12:22


-


6:30 winter morn
Snow keeps falling silent on
A rose by any other name
Eva leaves her Swanbrook home
Kindest heart which always made
Me ashamed of my own
She walks alone but now without her name

Eva flies away
Dreams the world far away
In this cruel children's game
There's no friend to call her name
Eva sails away
Dreams the world far away
The good in her will be my sunflower field



Mock my mind to depths of shame
Little girl with life ahead
For a memory of one can wait
She would stay among the bees
Time for one more daring dream
Before her escape, edenbeam
We kill with her own loving heart

Eva flies away
Dreams the world far away
In this cruel children's game
There's no friend to call her name
Eva sails away
Dreams the world far away

The good in her will be my sunflower field





 


~ Nightwish - Eva ~


-

Av ♥ Janni ♥ - 15 juni 2007 10:50

Tja!


Nu ska jag faktiskt läsa lite bok. Jag började igårkväll och den var rätt skoj så jag är sugen på att fortsätta läsa den. Idag mår jag rätt okej. Hostan är ju fortfarande megastor speciellt under natten, men snorandet har minskat rejält medan jag sover. Jag slipper ha papper vid sängen hela natten.


Aja, höres senare!


pusshej!  


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards