jANNi    |♥|

Alla inlägg den 28 juni 2007

Av ♥ Janni ♥ - 28 juni 2007 23:33


Katie Melua - Spider's Web



If a black man is racist, is it okay?
When it's the white man's racism that made him that way,
Because the bully's the victim they say,
By some sense they're all the same.

Because the line between,
Wrong and right is the width of a thread,
From a spider's web.
The piano keys are black and white,
But they sound like a million colours in your mind.

I could tell you to go to war,
Or I could march for peace and fighting no more,
How do I know which is right,
And I hope he does when he sends you to fight.

Because the line between wrong and right,
Is the width of a thread from a spider's web,
The piano keys are black and white,
But they sound like a million colours in your mind.

Should we act on a blame?
Or should we chase the moments away?
Should we live?
Should we give?
Remember forever the guns and the feathers in time.
Because the line between wrong and right,
Is the width of a thread from a spider's web,
The piano keys are black and white,
But they sound like a million colours in your mind.
The piano keys are black and white,
But they sound like a million colours in your mind,
But they sound like a million colours in your mind

Av ♥ Janni ♥ - 28 juni 2007 23:09

Tja!


Är hemma nu [Ödåkra] och det känns jättekonstigt att vara i lägenheten [gamla] för nu är det ju inte våra möbler som står där. :( Inte för att det är något fel på Andreas och Frida, men det var ju mitt hem.


I alla fall...


Nu är jag helt slut! Jag började jobba halv tolv och slutade halv nio, men dagen har ändå gått rätt snabbt. Den tiden brukar gå rätt okej, men det är värre om man börjar elva istället. Men det var ju inte lättare när båda brödrarna Hult skulle jobba med mig i köket! Två mot en!


Sen har jag varit iväg och flyttat de sista lådorna och yrat runt som en yr höna och letat efter det sista paret nycklar. Som vi hittade också, tackolov!


Golvet är nu nästan lagt i lägenheten [nya], men vet inte om det skulle läggas i vardagsrummet med. Jag hoppas ju på det, eftersom det i vardagsrummet är ju trots allt lite slitet [säger vi]. :P


Annars är köket alldeles strax klart och sen blir det badrummet next. Jag måste ju i varje fall kunna duscha! Inte lukta fritös! :(


När jag blev avlämnad av Jacoben så gick jag ut med katterna en lite sväng. Eller ja, Maja var överlycklig att gå på en liten kvällspromenad med mig, men inte Vince. Vi kom inte längre bort än trappan. Han satt bara i mitt knä och ögglade rondellen. Han är jättefeg! :D


"Någon som är sugen på godis? Jag springer iväg och köper godis..." - Min chef Johanna. Tror hon hade lite menssug idag, men jag är lite kräsen så det blev inte så mycket godis för min del. *hahaha*


Ska lägga mig strax och leeesa lite bok. Kommer inte ihåg vilken sida jag var på. Jag råkade visst somna med den i handenigår. Jag var nog på tok för trött för bokläsning.



Musik: Katie Melua - Blame It On The Moon


pusshej!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards