jANNi    |♥|

Alla inlägg under juni 2007

Av ♥ Janni ♥ - 22 juni 2007 23:27

Tja!


Nu har vi ätit det ena och det andra. Jag känner mig lite lullig och mätt! Vi fotar och alla, verkligen alla, har haft kransen på sig. Jag blev ju som vanligt inget bra på bilden, men jag lägger upp den sen bara för att det ska göras. :P


Jag tänker på dig hela tiden och jag kan inte hjälpa det. Jag tycker inte om att känna att du är långt ifrån mig och att du är med någon annan än mig. Hjälp så här ska jag inte känna!


Musik: Rihanna - Umbrella



pusshej och glad midsommar på er alla!


Av ♥ Janni ♥ - 22 juni 2007 14:06

Tja!


Sådär nu ska jag göra mig i ordning och åka till mamma & pappa. Kommer nog sova där så har lite olika funderingar över katterna. Jacob kan fixa också hoppas jag.


I alla fall...


Jag längtar till maten ikväll något så fruktansvärt. Men inte lika mycket åt jordgubbarna. Jag har inte hunnit käka något vettigt utom en päronslplitt, lite chokladpudding och lite noblesse. Hmm.. skärpning Janni!


Musik: The Raconteurs - Steady As She Goes




GLAD MIDSOMMAR!


posshaj!



Av ♥ Janni ♥ - 21 juni 2007 21:37

Tja!


Jag bara känner att jag måste skriva av mig lite nu...


Jag kommer "hem" [numera kallar jag det inte mitt hem] och får jätteont i mitt bröst. Jag ser att mitt så kallade liv just nu blir nerpackat i en "fucking låda" [ursäkta språket!]. Och det värsta är att det inte ens jag som gör packandet!! Sen har du ännu mer mage och skälla ut mig för att jag inte packar ner allt. För det första så vet jag inte ens vad jag ska packa, var jag ska börja någonstans och ja, va fan ska jag börja nu för!! Det gör mig ännu mer arg/förvirrad. Jag vill absolutivt [ni fattar nog blandningen nu] inte tvingas ner i en pappkartong av dig!! Jag blir så arg så jag var tvungen att skriva av mig lite! Hoppas nu ingen tar illa upp för vad jag har skrivit och för språket jag använt! Jag vill heller inte att du ska vara arg på mig för detta.


pusshej!



Av ♥ Janni ♥ - 20 juni 2007 23:40

Tja!


Fan vad skönt det ska blir att jobba imorn, men ändå inte. Jag är rätt likgiltig med allt just nu. Orkar inte mer idag...


Musik: Bryan Adams - Everything I Do



puss!


Av ♥ Janni ♥ - 20 juni 2007 12:15

Tja!


Varför ska jag älska att sova länge för? Nu har jag missat flera timmar. Jag ska städa lite tills solen kommer fram på min balkong och sen kan jag leeesa vidare i värmen. Men på med lite musik och sätt igång med städningen nu Janni!


Musik: 3 Doors Down - Kryptonite



pusshejsan!

Av ♥ Janni ♥ - 19 juni 2007 23:21

Tja!

Natti alla små barnen! Nu ska jag lägga mig och leeeeesa.

massor av possar!

Av ♥ Janni ♥ - 19 juni 2007 19:48

Tja! 


Vet ni vad jag saknar? Min bok! Jag vill ha tillbaka min bok... Jag älskade å andra sidan med Marian Keyes. Jag grät till och med, men det tror jag bara är för jag känner sorg själv just nu. Jag rekommenderar denna boken defininut [en blandning av absolut och definitivt]!


I alla fall...


Ska börja på en ny bok hade jag tänkt. Jag har nog blivit lite av en bokmal!? WTF! Det är jättekul att läsa och så har jag minsann aldrig känt förut. Jaha, alla förändringar är bra förändringar!


Musik: Aerosmith - I Don't Want To Miss A Thing


pussen!

Av ♥ Janni ♥ - 19 juni 2007 14:09


Cary Brothers - Ride


Min favoritlåt sommaren 2006

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards