jANNi    |♥|

Alla inlägg den 2 juli 2007

Av ♥ Janni ♥ - 2 juli 2007 23:13

Tja!


Nu är det bannemej dax att sova. Jag ska bara ta av mig mögsminket och borsta bissisarna. Sen är det leeesa lite bok. Najs! Carro hade med sig å andra sidan till Mallis och tycker den är jättebra.


Musik: 30 Seconds To Mars - The Kill



nattis!


pussis!

Av ♥ Janni ♥ - 2 juli 2007 18:37

[Fy skäms, kan man verkligen ha så här dålig smak! Jag skäms för deras möbler, men alla har inte råd till fina saker. Eller jag vet inte, de kanske tycker det är fint!? Jag lägger mig inte i i varje fall... Men jag hoppas att ni trivs i min lägenhet!]

Av ♥ Janni ♥ - 2 juli 2007 18:00

Tja!


Jag blir så fattig när jag träffar dig... Jag får inte inte träffa dig mer! Varje gång jag går på Veeela med Elle så hittar jag alltid något som ska köpas. Så idag köpte jag en jättefin topp som man till och med kan bli gravid i utan att det syns. :D Sen köpte jag en rosa skärbräda och en rosa stektång från Clas Ohlson. Jättefina! Köpte ett par tosor till, rosa.... hmmm, börja ana ett mönster!


Sen har vi varit på onoff och köpt en kamera till Elle. Fiiiiin! Vi har druckit en himla massa läsk och fick varsin glass med mycket daim i. Mumma!


Sen har vi fotat våra frisyrer i regnet! Mitt hår är ju fan nästan krulligt nu! Jag går och drar i det... men kommer nog lägga in någon bild senare ikväll om där var något att ha!


- Evanescence - Linkin Park - MetallicaBilly Idol - Nirvana -


Varför kommer den inte!?


Musik: Tarja Turunen - You Would Have Loved This



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards