jANNi    |♥|

Alla inlägg den 6 juli 2007

Av ♥ Janni ♥ - 6 juli 2007 20:59

Tja!


Vince ska "klippas" tisdagen den 17 Juli! Jacob ringde och bokade tid idag sen gick vi en runda på ikea och kollade på ett nytt köksbord och ben till Jacob. Efter det var det wörk i tre timmar och fick veta att jag skulle stänga kassalinjen. Jahapp! Någon gång är ju alltid första gången. Det gick ändå jättebra. :D


Du anar inte hur ledsen jag är på dig för det du gjorde. Jag har ju bett dig om att sluta. Varför kan du inte bara sluta och börja agera normalt mot mig. Vad fan har jag gjort dig? Jag orkar inte med dig och hur du är mot mig mer! Det är inte roligt mer, hur många gånger ska jag be dig att sluta? Du var min bästa vän. Nu vet jag inte mer... snälla... vill du vara min vän, bete dig som en!


Nu så ska jag vänta på att huvudvärkstabletterna ska fungera och att det ska sluta banka i mitt huvud! *grrrr*


Musik: Within Temptation feat Keith Caputo - What Have You Done



pusspuss!


Av ♥ Janni ♥ - 6 juli 2007 14:32

Tja!


Idag blir det bara lite jobb, börjar inte förrän kl fem. Först ska vi ringa och boka tid till Vinces kulklippning.


Idag sova jag till halv elva. det var skönt att kunna sova utan väckarklocka. Det ska jag göra hela helgen med! Fast då ska jag ju i och för sig flytta, men vill sova ut lite då också.


I alla fall...


Nu ska jag duscha och klä på mig. Jag har bara degat framför tv:n och känner mig alltmänt trött och förkyld. Det har inte blivit bättre alls, orkar inte hosta mer eller snora för den delen!


Musik: Electric Six feat Jack White - Danger [High Voltage]




pusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 6 juli 2007 14:01


U2 - The Ground Beneath Her Feet




All my life, I worshipped her
Her golden voice, her beauty's beat
How she made us feel
How she made me real
And the ground beneath her feet
And the ground beneath her feet

And now I can't be sure of anything
Black is white, and cold is heat
For what I worshipped stole my love away
It was the ground beneath her feet
It was the ground beneath her feet

Go lightly down your darkened way
Go lightly underground
I'll be down there in another day
I won't rest until you're free


Let me love you, let me rescue you
Let me bring you where two roads meet
Oh, come back above
Where there's only love, only love


Let me love you true, let me rescue you
Let me bring you to where two roads meet
Let me love you true, let me rescue you
Let me bring you to where two roads meet

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards