jANNi    |♥|

Alla inlägg den 7 juli 2007

Av ♥ Janni ♥ - 7 juli 2007 22:22


Jag önskar!

Av ♥ Janni ♥ - 7 juli 2007 20:57


Så nu är jag hemma i Ödåkra igen och ska förhoppningsvis sova här för sista gången på ett tag nu! Känns lite konstigt, känns som om jag inte kan göra något i min egen lägenhet. Allt känns så "ofärdigt"... micromat?


I alla fall...


Köket är så gott som möblerat och installerat nu. Utom att jag fick reda på IDAG att diskmaskinen kan inte användas! Va, det var det bästa med hela lägenheten ju! Den kan tydligen börja brinna!? WTF, jahaja! Så bara Nikolaj kan för tummarna loss att ringa Electrolux och få den bytad eller vad som nu kommer ske med den. :(


Ska bara samla alla sakerna, känns som allt ligger hit och dit i så många olika lådor. Annars är det bara vardagsrummet och "sovrummet" som skall fixas och det görs imorgon då jag behöver Jacobs hjälp att skruva ihop soffan igen!


Sen är det kläderna och mina badrums saker, men jag kan fortfarande inte duscha där...? *suck*






Av ♥ Janni ♥ - 7 juli 2007 15:23



I've been alone with you inside my mind
And in my dreams I've kissed your lips a thousand times
I sometimes see you pass outside my door
Hello, is it me you're looking for?

I can see it in your eyes
I can see it in your smile
You're all I've ever wanted, (and) my arms are open wide
'Cause you know just what to say
And you know just what to do
And I want to tell you so much, I love you ...

I long to see the sunlight in your hair
And tell you time and time again how much I care
Sometimes I feel my heart will overflow
Hello, I've just got to let you know

'Cause I wonder where you are
And I wonder what you do
Are you somewhere feeling lonely, or is someone loving you?
Tell me how to win your heart
For I haven't got a clue
But let me start by saying, I love you ...

Hello, is it me you're looking for?
'Cause I wonder where you are
And I wonder what you do
Are you somewhere feeling lonely or is someone loving you?
Tell me how to win your heart
For I haven't got a clue
But let me start by saying ... I love you

Av ♥ Janni ♥ - 7 juli 2007 14:13


Nä, om man skulle ta och göra sig i ordning och göra någon nytta idag! Väntar på mamma eller så väntar jag på Jacob. Jag vet inte ännu hur vi ska göra! :D


Musik: Deep Purple - Child In Time


Av ♥ Janni ♥ - 7 juli 2007 13:06

Tja!


Idag sov jag rätt länge igen! Fast jag ville inte det idag tyvärr. Så... vad händer idag då? Jag är ledig hela helgen och de var tänkt att jag skulle flytta nu i helgen eftersom jag inte kan bo här mer. Pappa och Laj är och fixar i lägenheten idag igen, de blev visst inte klara igår kväll! Så vi får väl fixa till de senare, men jag vill fortfarande ut och dansa! Men har ingen att gå med för alla bara bangar! :( 


Får lite hjälp av Jacob eftersom mamma & pappa inte har tid för mig! Jag vet inte om jag orkar bo sådär alltså. Vet inte ens om jag har fått mig någonstans att duscha ännu. *suck*


Musik: The Killers - Mr. Brightside [Jaqcues Lu Cont Mix]


pusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 7 juli 2007 00:03

Tja!


Sådan tönt som jag är så vill jag påminna om att idag/imorn [om ni räknar så] så är det 070707 gå upp sju då ni kan kolla klockan 07:07 också!


Det var allt!


Musik: Björk - Bachelorette


pusshej!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards