jANNi    |♥|

Alla inlägg den 18 juli 2007

Av ♥ Janni ♥ - 18 juli 2007 22:54


Fan ta dig, jag hade glömt att det var idag! Kunde du inte bara försvinna så jag slipper dig för alltid! Kunde du inte väntat!

Av ♥ Janni ♥ - 18 juli 2007 21:54


Idag har det varit rätt okej sommarväder. Var på gröninen med C.A och råkade stöta på L. och hennes kompis A. Eftersom vi efter ett tag blev super kissiga och var kalla [solen var mest bland molnen] så gick vi på span efter en fungerande toalett. Vi gick och gick verkade det som, men smart nog som hon är kom C.A och tänka på att Dunkers har ju dass. Yay!



Efter det var vi duktigt hungriga så vi hade antingen ?City wok? eller Brocks att välja mellan. Det kändes som om det skulle sitta fint med varsin baguette. Vi hade rätt! Det var både gott och mättande.



När vi satt där och käkade i solen fick jag upp ögonen på en viss person som aldrig går att ta fel på. M.A Inte nog med det var Ed, Ab och J. med. Det var inte nådigt alltså! Mitt på ljusa dagen? Jisses, jag tycker lite synd om dig numera. Du har helt förändrats till det värre tyvärr, tack M.A Du känns lite patetisk, förlåt mig.



Aja, kom hem och duschade och det kändes lite varmt om ryggen. Det enda stället jag inte smort mig på! Typiskt. Hoppas dock på fint väder i morgon så att man kan sola då med. Mest sol, mindre moln tack!

Av ♥ Janni ♥ - 18 juli 2007 11:54


A revolution has begun today for me inside

The ultimate defence is to pretend

Revolve around yourself just like an ordinary man

The only other option is to forget



Does it feel like we’ve never been alive?

Does it seem like we’ve only just begun?



Defy yourself just to look inside the wreckage of your past

To lose all you have to do is lie

The policy is set and we are never turning back

It’s time for execution; time to execute

Time for execution; time to execute!



Does it feel like we’ve never been alive?

Does it seem like it’s only just begun?

Does it feel like we’ve never been alive inside?

Does it seem it’s only just begun?

It’s only just begun



The evolution is coming!

A revolution has begun!

The evolution is coming!

A revolution has, yeah!



The evolution is coming!

A revolution has begun!

(Yeah, yeah!)

The evolution is coming!

A revolution has, yeah!

Av ♥ Janni ♥ - 18 juli 2007 11:43





Jag hoppas på stranden idag. Bara en sak, jag har fortfarande sovmärken på mig. Come on, go away!



Får inte glömma smörja mig. Ska strax göra lite kaffe, I think I'm going to need some before I walk out the door!



Anyways...



V. mår alldeless utmärkt och går omkring med kragen på ett mer stolt sätt nu. Han är riktigt kelen pecis som han alltid varit. Och nu ska jag göra mig i ordning! lalala...



See you guys later!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards